آفتاب
یک کارشناس حوزه مسجد:

دنیای اسلام هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت

دنیای اسلام هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت

یک کارشناس حوزه مسجد با اشاره به تخریب 200 مسجد در نوار غزه گفت: دنیای اسلام هیچ‌گاه رژیم غیر انسانی صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

یک کارشناس حوزه مسجد با اشاره به تخریب 200 مسجد در نوار غزه گفت: دنیای اسلام هیچ‌گاه رژیم غیر انسانی صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی عمید زنجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره بیان مقام معظم رهبری در حادثه آتش‌سوزی مسجدالاقصی اظهار کرد: مقام معظم رهبری حادثه آتش‌سوزی مسجدالاقصی را شروعی بر مسیر ضد استکباری دنیای اسلام دانستند و بر گرامیداشت این روز مهم تاکید کردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در یک اقدام سازمان‌دهی شده قبله نخستین مسلمانان جهان را مورد هتک حرمت قرار داد تا از این طریق سیطره خود بر دنیای اسلام را آغاز کند.

این کارشناس حوزه مسجد به چالش ابدی میان دنیای اسلام و رژیم صهیونیستی اشاره و بیان کرد: دنیای اسلام هیچ گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و این چالش بین جامعه اسلامی و اسرائیل تا ابد باقی خواهد ماند.

عمید زنجانی روح رژیم صهیونیستی را غیر انسانی دانست و تاکید کرد: رژیمی که به راحتی کودکان خردسال را به قتل می‌رساند و خانه‌های مردم را بر سرشان تخریب می‌کند هیچ گاه نمی‌تواند در دایره انسانیت قرار گیرد.

وی ادامه داد: متفکرین دنیای اسلام مانند امام(ره)، امام موسی صدر و شهید مطهری از سال‌های قبل نسبت به این مسئله تاکید داشتند اما جنایات این رژیم منحوس در سال‌های اخیر حرف آن‌ها را به جهانیان اثبات کرد.

این کارشناس حوزه مسجد، مسجدالاقصی را یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های نشر تفکر اسلامی دانست و گفت: مسجدالاقصی از مساجد پراهمیت جامعه اسلامی به شمار می‌رود و نشر بسیاری از تفکرات اسلامی از سال‌های قبل در این مکان صورت می‌پذیرفته است.

وی به نقشه دشمن برای برچیدن مظاهر و پایگاه‌های اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان دنیای اسلام خانه خدا و مسجدالنبی را با حضور وهابیت فاسد تحت سیطره خود قرار دادند و در گام بعدی نیز مسجد الاقصی و قدس شریف را تصرف کردند تا مظاهر و پایگاه‌های مهم اسلامی را تصرف کنند.

وی افزود: در حال حاضر هم چشم به فتنه انگیزی در پایگاه‌های دیگر دنیای اسلام مانند عراق دارند و از طریق کوه فاسد داعش این کشور را ناامن می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها با تخریب مظاهر اسلامی نمی‌توانند جلوی رشد تفکر اسلامی استکبارستیز در جامعه اسلامی را بگیرند و محکوم به شکست هستند.

این کارشناس حوزه مسجد گفت: نقشه دنیای استکبار در خصوص ایران هم ورود از طریق جنگ نرم فرهنگی است تا جوانان را از مفاهیم و مظاهر اسلامی دور کنند.

انتهای پیام

کد N508201

وبگردی