آفتاب

رکورددار تهدید به خودکشی در آلمان باردیگر خود را تسلیم کرد

رکورددار تهدید به خودکشی در آلمان باردیگر خود را تسلیم کرد

برلین - ایرنا - آلمانی رکود دار تهدید به خودکشی که درجدیدترین اقدام خود درنزدیکی ساختمان مجلس آلمان ( بودنس تاگ) و مقر صدر اعظم این کشور با بالا رفتن ازیک جرثقیل دوباره تصمیم به خودکشی داشت، بار دیگر بدون عملی کردن خواسته اش، تسلیم پلیس شد.

ˈکای کیوˈ شهروند آلمانی ساکن برلین که به رکورددار اقدام به خودکشی از فراز جرثقیل های عظیم الجثه شهرت داشته وبه ˈ کای جرثقیلیˈ معروف است، بار دیگر بعد ازحدود 13 ساعت درگیر کردن نیروهای پلیس، به تعطیلی کشاندن یک مدرسه وایجاد مشکل تردد برای منطقه مرکزی پایتخت ، خود را تسلیم کرد.

به گزارش ایرنا، این آلمانی ناآرام که گفته می شود از بیماری روانی نیز رنج می برد در جدید ترین اقدام خود برای تهدید به خودکشی ، از ساعات اولیه بامداد روز جمعه با بالا رفتن ازجرثقیل بزرگی که درعملیات ساختمانی توسعه فضای بیمارستان شریته منطقه مرکزی برلین نصب شده بود، باردیگر تهدید به خودکشی کرد.

به گزارش رسانه های آلمانی ˈکیوˈ 39 ساله بعد از استقرار درکابین جرثقیل از ارتفاع 150 متری، با برقراری تماس تلفنی پلیس را از تصمیم خود آگاه کرده و اعلام کرد که مسلح بوده و در ساعات آینده خودکشی خواهد کرد.

نیروهای پلیس شهر برلین با استقرار درمحل حادثه ومسدود کردن خیابانهای منتهی به آن تلاش خود را برای منصرف کردن این شهروند آلمانی آغاز کرده و سرانجام بعد از 13 ساعت موفق به دستگیری وی شدند.

براساس اعلام رسانه ها ˈ کای جرثقیلیˈ ، سابقه کیفری از نوع سرقت و ایجاد مزاحمت نیز در پرونده خود دارد واخیرا بدلیل ابتلا به بیماری روانی تحت درمان پزشک روانشناس قرار دارد.

اروپام*4*456*1701*1859
کد N485502

وبگردی