آفتاب

پیام تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی درگذشت امام جمعه بهشهر

پیام تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی درگذشت امام جمعه بهشهر

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی درگذشت حاج سید صابر جباری، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید صابر جباری پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر کرد:

« بسمه تعالی

حضرت آیت الله طبرسی دامت توفیقاته

نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری

سلام علیکم

درگذشت فقید سعید، عالم جلیل القدر، مرحوم آیت الله سید صابر جباری رضوان الله تعالی امام جمعه بهشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تالم گردید.

روحانی بزرگواری که رزمندگان را فرزندان و شهیدان و ایثارگران را ولی نعمت خود می‌دانست و سالهای متمادی از سنگر امامت جمعه با خطابه های خویش، پاسدار ارزشهای والای اسلامی و انقلابی بود.

او عالمی مردمی بود و به مردم دیارش عشق می ورزید. رحلت این عالم مجاهد ثلمه ای در حوزه فرهنگ دین و دیانت و ضایعه ای برای جامعه ما خواهد بود.

این ضایعه مؤلمه را به حضرتعالی، اعضاء مجلس خبرگان، مردم متدین و ولایت مدار بهشهر، به ویژه خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و از درگاه ایزدمنّان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای مریدان و بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

سید رضا تقوی

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور »

انتهای پیام

کد N480731

وبگردی