آفتاب
ملکشاهی مطرح کرد

رضایت مردم از حوزه سلامت چشمگیرترین نقطه قوت دولت تدبیر و امید

رضایت مردم از حوزه سلامت چشمگیرترین نقطه قوت دولت تدبیر و امید

رضایت مردم از حوزه سلامت چشمگیرترین نقطه قوت دولت تدبیر و امید و حاصل اقدامات درخور تحسین وزیر بهداشت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، اللهیار ملکشاهی در آیین افتتاح زایشگاه 28 تخته کوهدشت، اظهار کرد: رضایتمندی مردم از ارتقای خدمات سلامت در کشور و لرستان چشمگیرترین نقطه قوت دولت تدبیر و امید بوده و این مهم حاصل اقدامات شایسته و درخور تحسین دکتر هاشمی وزیر بهداشت است.

وی با اشاره به اینکه انسان بهترین مخلوق خداست که خداوند در خلقت آن به خودش تبریک گفته است، ادامه داد: شاغلین در عرصه سلامت که با سلامت جسم و روح انسان به‎عنوان اشرف مخلوقات در ارتباطند باید قدر کار ارزشمند خود را به خوبی بدانند.

ملکشاهی در ادامه بیان کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در این دولت، آنچه چشمگیر است و رضایتمندی در مردم ایجاد کرده، اقدامات خوب و تحول‎سازی است که در حوزه سلامت انجام شده و باید از وزیر بهداشت تقدیر کرد چرا که با این اقدامات خوب و شایسته، کارنامه بسیار مثبتی برای نظام ایجاد شده است.

نماینده مردم کوهدشت افزود: قانون اساسی رعایت عدالت در همه جا را مورد توجه قرار داده و یکی از مهمترین این جاها، عدالت در سلامت است و براین اساس باید تلاش شود که لرستان هم به سهم خود در بحث سلامت و در حد عدالت برسد و در شهرستان‎ها هم این سهم عادلانه رعایت شود که به لطف خداوند این مهم با حضور دکتر ساکی در رأس دانشگاه علوم پزشکی استان محقق خواهد شد.

انتهای پیام

کد N478140

وبگردی