آفتاب

احتمال حضور بلال ماخوف در مسابقات جهانی کشتی فرنگی!

احتمال حضور بلال ماخوف در مسابقات جهانی کشتی فرنگی!

بلال ماخوف قهرمان جهان و نفر سوم المپیک لندن در کشتی آزاد روسیه، در رشته کشتی فرنگی به میدان می رود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بلال ماخوف قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد روسیه که به دلیل مصدومیت کتف و سنگینی وزن در مسابقات کشتی آزاد شرکت نمی کرد، تمرینات خود را برای حضور در رشته فرنگی آغاز کرده است.

ماخوف که مدال برنز جوانان جهان در رشته فرنگی در سال 2005 را در کارنامه خود دارد با توجه به توصیه مربیان در رشته آزاد حاضر شده بود و صاحب سه مدال طلا و یک نقره جهان و یک مدال برنز المپیک در سنگین‌وزن شد.

وی با توجه به تغییر اوزان کشتی از سوی فدراسیون جهانی این بار قصد دارد با توجه به سابقه حضور در کشتی فرنگی در این رشته و در وزن 130 کیلوگرم حضور یابد.

یک سایت روسی مدعی شده است که این احتمال وجود دارد که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه از ماخوف که در هیچ مسابقه انتخابی شرکت نکرده است، در رقابت های جهانی ازبکستان به جای واسیلی پرشین استفاده نماید.

گوگی کوگواشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه در این زمینه گفت: ماخوف دو سال از میادین کشتی دور بوده است اما در حال حاضر تمرینات بسیار خوبی را همراه با تیم ما دنبال می کند و از نظر مبارزه و جنگیدن از پرشین بالاتر است. این احتمال وجود دارد وی در جهانی ازبکستان به میدان برود، البته در حال حاضر گزینه اصلی برای مبارزه در تاشکند پرشین است.

انتهای پیام

کد N475825

وبگردی