آفتاب

بچیروویچ: از عملکرد بازیکنانم راضی ام/ کامرانی: باید از این بازی درس بگیریم

بچیروویچ: از عملکرد بازیکنانم راضی ام/ کامرانی: باید از این بازی درس بگیریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد بازیکنانش برابر اسپانیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، مهمد بچیروویچ پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران برابر اسپانیا اظهار کرد: در این جام همه انتظار دارند که اسپانیا به فینال برسد و برابر آمریکا بازی کند. ما قبل از اینکه برابر اسپانیا وارد زمین شویم می‌دانستیم با حریفی بزرگ رقابت خواهیم داشت که به دنبال بهترین نتیجه در جام جهانی است. بازیکنان ما بسیار با انگیزه بودند و 100 درصد توانشان را گذاشتند که به نظرم عملکردشان خوب بود اما ایران تیمی است که در مسیر بهتر شدن حرکت می کند.

او افزود: من از عملکرد بازیکنانم راضی و خوشحالم چرا که برابر تیمی قدرتمند رقابت کردند. 100 توانشان را برابر تیمی مدعی هزینه کردند و خوب بودند.

بچیروویچ درباره شانس صعود ایران به مرحله بعد گفت: نمی‌توان درباره صعود به مرحله بعد محاسبه کرد و عددی بیان کرد. ما در هر بازی با قدرت مبارزه می‌کنیم و به سختی می جنگیم. در هر بازی برای برد وارد میدان می‌شویم. همه بازی‌ها به یک اندازه برای ما اهمیت دارند.

مهدی کامرانی نیز درباره این مسابقه گفت: اسپانیا تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان بسیار بزرگی دارد. ما باید درس‌های زیادی از این مسابقه بگیریم و از تجربه‌های آن استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم ایران برابر اسپانیا با نتیجه 90 بر 60 تن به شکست داد.

انتهای پیام

کد N474963

وبگردی