آفتاب
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

گزارشی مبنی بر دریافت رشوه ماموران مالیاتی دریافت نکرده‌ایم

گزارشی مبنی بر دریافت رشوه ماموران مالیاتی دریافت نکرده‌ایم

تاکنون گزارشی مبنی بر دریافت " رشوه " و شبیه به آن، توسط ماموران ما گزارش نشده و البته برخی ممکن است بنا به‌دلایل نامعلومی و به‌طور غیرمستند، شایعاتی هم بسازند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد، پاک‌ترین و درستکار‌ترین  کارمندان در حوزه اقتصاد و دارایی کشور را همکاران خود دانست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «سید ابراهیم کشاورز» در جمع رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: معتقدیم و یقین دارم که همکاران ما در اقتصاد و دارایی این استان نسبت به سایر استان‌های کشور پاک‌تر و درست‌کار‌تر هستند.

وی یکی از ویژگی‌های اساسی همکاران خود را سلامت نفس آنان عنوان کرد و اظهارداشت: مقوله فساد از آغاز خلقت بشری وجود داشته و دارد اما امیدواریم در بین همکاران ما در کهگیلویه و بویراحمد چنین چیزی وجود نداشته باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر دریافت «رشوه» و شبیه به آن توسط ماموران ما گزارش نشده و البته برخی بنابه‌دلایل نامعلومی به‌طور غیرمستند ممکن است شایعاتی هم بسازند.

کشاورز در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت اقتصادی «ذی‌حسابان» باوجود اینکه کارمند دولت هستند در حد کیفی و مثال زدنی است؟ اظهارداشت: تفکر «ذی‌حسابان» تفکر خلق پول است و از فرصت‌ها بطور مشروع بهره می‌برند.

وی گفت: «ذیحسابان» کهگیلویه و بویراحمد نیز مانند همکاران مشکل مالی و یا فساد ندارند هرچند که آنان در معرض شایعات تخریب گرایانه هم هستند.

کد N474943

وبگردی