آفتاب
آیت‌الله موسوی‌اردبیلی:

معارف اسلامی و سیره اهل بیت(ع) به مردم معرفی شود

معارف اسلامی و سیره اهل بیت(ع) به مردم معرفی شود

آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی تاکید کرد که معارف اسلامی و سیره اهل بیت(ع) به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، این مرجع تقلید چهارشنبه شب در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت با وی با تاکید بر ضرورت ترویج معارف و سیره اهل بیت (ع) گفت: در جهت ترویج و نشر معارف اسلامی و سیره اهل بیت(ع) باید تلاش جدی صورت پذیرد.

وی افزود: جوانان باید با سیره اهل بیت(ع) به خوبی آشنا شوند؛ از این رو برگزاری بزرگداشت دهه کرامت نقش مهمی در شناساندن اهل بیت (ع) به مردم و به ویژه جوانان دارد.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات ستاد عالی بزرگداشت دهه کرامت در این ایام عنوان کرد: هر چه در این مسیر قدم برداریم باز هم کم است و باید با استفاده از همه ابزارهای فرهنگی در جهت شناساندن اهل بیت (ع) تلاش شود.

موسوی اردبیلی اظهار کرد: نگارش کتاب، مقالات دینی و تبلیغ معارف و استفاده از فضای مجازی تاثیر مهمی در شناساندن سیره اهل بیت (ع) و معصومین دارد، هرچند فعالان و افرادی که در این جهت تلاش می‌کنند نیز باید مورد احترام و تکریم قرار بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به تحقیق در عرصه شناخت معارف را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اسد حیدر یکی از نویسندگان عراقی است که کتابی درباره سیره امام صادق(ع) نگارش کرده است که در این زمینه محققان ما نیز می‌توانند در نگارش کتاب‌هایی در معرفی اهل بیت (ع) در داخل و خارج از کشور گام بردارند.

این مرجع عالی قدر خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) دعاهای بسیاری را اجابت می‌نماید به شرط اینکه ما نیز در دعا اصرار بورزیم.

انتهای پیام

کد N470361

وبگردی