آفتاب
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

اسرائیل در برابر مقاومت مردم غزه ناكام ماند

اسرائیل در برابر مقاومت مردم غزه ناكام ماند

دشمن برای سست كردن پایه های اعتقادی جوانان 166 شبكه ماهواره ای فارسی زبان علیه نظام راه اندازی كرده اند كه بودجه و هزینه برخی از آنها با بودجه كل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برابری می كند. تأسیس شبكه های فارسی زبان خبری و ده ها شبكه ماهواره ای دیگر نیز مأموریتی برای براندازی نظام ایران اسلامی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ارتش اسرائیل چهارمین ارتش مجهز دنیاست؛ اما چهل روز است در غزه ای كه مساحت آن نصف شهرستان نظرآباد است، در برابر مقاومت مردم غزه ناكام مانده است. این مقاومت و موفقیت‌ها محصول تأسی به اسوه های ایثار و از خود گذشتگی شهدا و مقاومت رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس است. امروز این میراث گرانبها و دستاورد عظیم به دنیا صادر شده است.

به گزارش ایلنا؛ محمدرضا نقدی با حضور در هیئت عاشقان ولایت شهرستان نظرآباد استان البرز، ضمن اشاره به پیشرفت چشمگیر كشور در زمینه های علمی، فناوری، سیاسی و... وضعیت كشور را با قبل از پیروزی انقلاب مقایسه كرد و گفت: این پیروزی ها حاصل مقاومت وایستادگی ملت قهرمان ایران به خصوص ایثار و گذشت شهداست كه وضعیت كشور را از حالتی عقب مانده و وابسته، به وضعیتی ممتاز و عزتمند مبدل كرد.

سردار نقدی از فعالیت‌های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از همه توان و روش ها از جمله حمله بی ثمر نظامی و عرصه فرهنگی سخن گفت و تصریح كرد: دشمن در این عرصه به ویژه با استفاده از ابزار ماهواره و برنامه های فاسد شبكه های ماهواره ای و ترویج اعتیاد به خصوص در بین جوانان و ایجاد تفرقه و راه انداختن جنگ های فرقه ای تلاش می كند و امروز ملت ما باید هوشیار تر از همیشه در عرصه جنگ فرهنگی با دشمن مبارزه كند.

وی با تاكید بر وسعت جبهه دشمن علیه اسلام و جریان مقاومت علیه ظلم و استكبار به جنایت های رژیم اسرائیل كودك كش اشاره و در رابطه با جنگ غزه تصریح كرد: اسرائیل در جنگی كه در جبهه ای به مساحت نصف شهرستان نظرآباد، ناكام مانده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص نشانه های عقب‌ماندگی و محرومیت های رفاهی قبل از انقلاب تاكید كرد: حلبی آبادها را در جنوب تهران به یاد آورید. آن دوران كه وضعیت بهداشت اسفبار بود و مسئولان كشور به لحاظ عدم اعتبار سیاسی، پایین بودن كیفیت آموزشی در دانشگاه های كشور و عدم ابتكار عمل، مجبور شدند كادر پزشكی مورد نیاز را از كشورهای هند و بنگلادش تأمین كند.

وی با اشاره به جانفشانی هفت هزار شهید زن در كشور و تلاش برای اكرام و رساندن جایگاه زن به مقام اصلی اش،افزود: در گذشته حدود 80 درصد زنان ایرانی بی سواد بودند اما امروزه دو میلیون دانشجوی خانم و 10 هزار استاد زن، ثمره انقلاب و خون شهدا و نتیجه ثبات اجتماعی و سیاسی در كشور است.

جانشین فرمانده كل سپاه در امر بسیج با اشاره به قدرت دفاعی امروز ایران در جهان و مقایسه آن با دوران قبل از انقلاب خاطرنشان كرد:وجود 12 فروند هواپیمای قاره پیمای 747 مخصوص حمل بار كه قابلیت حمل تانك را دارد،نشان دهنده وابستگی ما به آمریكا در گذشته بوده است، چرا كه این هواپیماها برای انتقال تجهیزات و ادوات سنگین به آمریكا جهت انجام تعمیرات در اختیار ایران گذاشته شده بود و مستشاران نظامی آمریكایی حتی اجازه باز كردن یك پیچ هواپیما را هم به متخصصان ایرانی نمی دادند.

وی با بیان اینكه مقاومت مردم ایران در طول مبارزات انقلاب و جنگ تحمیلی تبدیل به الگویی بی نظیر برای مردم لبنان و فلسطین شده است، ابراز داشت: ارتش اسرائیل چهارمین ارتش مجهز دنیاست؛ اما چهل روز است در غزه ای كه مساحت آن نصف شهرستان نظرآباد است، در برابر مقاومت مردم غزه ناكام مانده است. این مقاومت و موفقیت ها محصول تأسی به اسوه های ایثار و از خود گذشتگی شهدا و مقاومت رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس است. امروز این میراث گرانبها و دستاورد عظیم به دنیا صادر شده است.

نقدی با اشاره به ناكامی دشمن در جنگ سخت و تلاش برای سست كردن پایه های اعتقادی جوانان، عنوان كرد: امروز 166 شبكه ماهواره ای فارسی زبان علیه نظام راه اندازی كرده اند كه بودجه و هزینه برخی از آنها با بودجه كل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برابری می كند. تأسیس شبكه های فارسی زبان خبری و ده ها شبكه ماهواره ای دیگر نیز مأموریتی برای براندازی نظام ایران اسلامی است.

وی با بیان اینكه حتی مردم انگلستان هم به ماهیت فاسد، تفرقه افكن و دروغ پراكن شبكه بی بی سی پی برده اند اظهار داشت: مردم انگلیس به همین علت بر علیه دروغ های این شبكه تظاهرات به راه انداختند، چون در جریان جنایات اسرائیل كودك كش و مقاومت مردم غزه دریافتند این شبكه و امثال آن اخبار غزه را برعكس و با چاشنی دروغ تحویل ملت‌ها می دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هدف از راه اندازی و اداره شبكه های فاسد اینترنتی و ماهواره ای را به ذلت كشیدن ملت ها دانسته و تصریح كرد:. پس از نظرسنجی از مخاطبان شبكه های ماهواری مشخص شد، فقط پنج درصد مخاطبان از این رسانه، استفاده علمی می كنند. طی همین تحقیقات مشخص شد مخاطبان به طور معمول روزانه چهار ساعت از وقت خود را درگیر برنامه ها و فیلم های غیر اخلاقی پخش شده از این شبكه ها كرده اند.

وی با تصریح به اینكه تماشای فیلم‌های غیر اخلاقی باعث بروز بلوغ زودرس كودكان، بی اعتمادی همسران به یكدیگر و افزایش آمار طلاق در جامعه است، خاطر نشان كرد: امروز اروپا به بزرگترین بلای تاریخ مبتلاست و آن بلا نابودی نسل شان است. رشد منفی جمعیت در اروپا بخاطر بی بند و باری، فساد اخلاقی و همجنس بازی و رویكرد روابط جنسی صرفا مبتنی بر شهوت، باعث ركود نرخ رشد جمعیتی در اروپا شده است.

جانشین فرمانده كل سپاه در امر بسیج با بیان جمله ای از امام (ره) كه فرمود: «مسئله مواد مخدر یك توطئه استكباری است» ادامه داد: نابود كردن تقوی، ایمان و معنویت جوانان و مردم با ابزار اعتیاد، تصمیم پلید دشمن است. آنها درصدد قطع و انحراف نیروی جوان از انقلاب هستند و برای این كار از هیچ تلاشی مضایقه نمی كنند. گواه این جمله وارد كردن انواع مواد مخدر و توزیع آن میان مردم ایران به ارزش دو صدم قیمت واقعی آن است.

 

کد N468818

وبگردی