آفتاب
معاون رییس جمهوری:

دکتر روحانی مصمم در مسیر تحقق شعارهای انتخاباتی است

دکتر روحانی مصمم در مسیر تحقق شعارهای انتخاباتی است

اردبیل - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: دکتر روحانی مصمم به تحقق شعارهای انتخاباتی است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، شهیندخت مولاوردی در آیین پرده برداری از 15 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نیر افزود: تحقق برنامه های دولت در اشتغال جوانان و زمینه فعالیت جوانان تحصیل کرده و نخبه بدون توجه به مسائل حاشیه ای در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی یادآورشد: برنامه های دولت بر افزایش تولید و توزیع عادلانه درآمد ملی ، کنترل نسبی تورم و آسان کردن شرایط بسیار سخت زندگی مردم متمرکز شده است.

مولاوردی بیان کرد: دولت در این زمینه بسته پیشنهادی خود با هدف خروج از تورم و رکود را به مجلس ارائه کرده و هیات دولت نیز جلسات فشرده ای برگزار کرده است.

معاون رییس جمهوری اظهارامیدواری کرد نمایندگان مجلس در این زمینه همراهی لازم را داشته تا این بسته در کشور به اجرا درآید.

وی افزود: با اجرای این بسته وضعیتی که حاکم بر جامعه ما است خارج و جامعه به سوی اشتغال زایی ، افزایش تولید ، رشد سرمایه گذاری های خارجی و توسعه گردشگری حرکت کند.

مولاوردی سیاست خارجی دولت را قابل تحسین دانست و افزود: مسیر مذکرات به درستی و با رهنمودها و نظارت مقام معظم رهبری پیش می رود و آقای رییس جمهوری بارها اعلام کرده اند تعامل سازنده با جهان هدف و اولویت دولت است.

وی افزود: تحریم های ناعادلانه و ظالمانه، مردم ایران و کیان کشورمان را نشانه رفته و این تحریم ها باید با تدبیر در کنار حفظ حقوق هسته ای ملت از میان برود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر هم در این آیین با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و قرار گرفتن در محور ارتباطی اردبیل - تبریز گفت:

درخواست اصلی اهالی این شهرستان از دولت در صورتی که منطقه آزاد سبلان به تصویب هیات دولت برسد این است که شهر نیر جزو شهرهای منطقه آزاد شده و زیرپوشش این منطقه قرار گیرد.

وی تکمیل زیرساخت های شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی و مناطق نمونه گردشگری شهرستان را ضروری دانست و افزود: اگر زیرساخت ها آماده شود مقدمات و بستر ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی و کارآفرین فراهم خواهد شد.

شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7116/594/530
کد N457261

وبگردی