آفتاب
دریادار فدوی در جمع تفنگداران سپاه:

كینه دشمنان نسبت به جریان مقاومت اسلامی شکل و ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است

كینه دشمنان نسبت به جریان مقاومت اسلامی شکل و ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است

نیات و اهداف خصمانه دشمنان ضرورت حفظ و تقویت آمادگی های رزمی و دفاعی را بیشتر کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی، تأکید کرد: نیات و اهداف خصمانه دشمنان، ضرورت حفظ و تقویت آمادگی‌های رزمی و دفاعی را بیشتر کرده است.

به گزارش ایلنا، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در جریان بازدید از یگان‌های مستقر این نیرو در بوموسی و در جمع تفنگداران تیپ امام سجاد(ع) با اشاره به شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی، گفت: نیات و اهداف خصمانه دشمنان ضرورت حفظ و تقویت آمادگی های رزمی و دفاعی را بیشتر کرده است.

وی افزود: روند تحولات منطقه‌ای نشان می دهد که کینه و خصومت دشمنان نسبت به جریان مقاومت اسلامی نه تنها کاهش پیدا نکرده که شکل و ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است.

فدوی ادامه داد: در چنین شرایطی حتی یک روز را نیز برای حفظ و تقویت آمادگی های دفاعی از دست نداده و نخواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: شرط بهره مندی از یاری و نصرت خدا، حرکت هوشمندانه، آگاهانه و همراه با بصیرت در مسیر ولایت است. وی افزود: کارنامه جنایات ددمنشانه و وحشیانه دشمنان ما در ابعاد گوناگون، موضع حق جویانه و حق طلبانه ما را بیش از پیش آشکار و تأیید کرده و عزم ما را در ادامه مسیری که در پیش گرفته ایم، دو صد چندان کرده است.

فدوی در پایان اظهار داشت: فلسفه خلقت عبودیت و بندگی خدا است و اعتبار انسان به میزان تلاشی است که در راه تحقق زمینه های بندگی و عبودیت خدا انجام می دهد. اسلام اصیل در پی ایجاد شرایطی است که انسان ها بتوانند به دور از منجلاب ها و مفاسد، خالق هستی را عبودیت و بندگی کرده و مراتب کمال را طی کنند.

کد N447755

وبگردی