آفتاب

کواکبیان: اکثر اصولگراها هم به دنبال راه اندازی خانه احزاب هستند

کواکبیان: اکثر اصولگراها هم به دنبال راه اندازی خانه احزاب هستند

تهران – ایرنا – رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: علاوه بر اصلاح طلبان اکثر احزاب اصولگرا نیز به دنبال راه اندازی خانه احزاب هستند.

مصطفی کواکبیان عصردوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، به جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اشاره کرد و گفت: امیدواریم که هرچه سریع تر با همکاری وزارت کشور شاهد برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب باشیم.

وی ادامه داد: در این نشست گزارش کمیته سیاسی مبنی بر تطبیق شرایط احراز ماده 12 آئین نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مورد عضویت جمعیت زنان مسلمان نواندیش ایران مطرح شد.

کواکبیان گفت: با عنایت به اینکه این جمعیت با دبیرکلی خانم فاطمه راکعی در هشت استان کشور فعالیت دارد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی چند دوره تاکنون شورای مرکزی نیز تشکیل داده است پس از رأی گیری به اتفاق آرا به عضویت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درآمد.

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از بررسی دستورالعمل کار گروه انتخابات شورای هماهنگی در یک نشست فوق العاده در دو هفته آینده خبر داد و گفت: این کار گروه احتمالاً به کمیته ارتقاء یابد و دبیران کل تمامی اعضای شورا به عضویت آن در آمده تا با اختیارات تام بتوانند در زمینه انتخابات تصمیم گیری کنند.

وی گفت: در این نشست اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نسبت به وقوع حادثه دلخراش سقوط هواپیمای ایران 140 ابراز تأسف و با خانواده های کشته شدگان همدردی کردند و خواستار پیگیری جدی مسؤولان ذیربط نسبت به علل این سانحه شدند.

سیام**1058 **1449
کد N439523

وبگردی