آفتاب

قلعه‌نویی: برای خنثی کردن استقلال خوزستان برنامه داریم/ از مبلغ قراردادهایمان کم می‌کنیم

قلعه‌نویی: برای خنثی کردن استقلال خوزستان برنامه داریم/ از مبلغ قراردادهایمان کم می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تمام مسابقات لیگ امسال دشوار است، گفت: بازی که مقابل راه آهن انجام دادیم در دو، سه سال گذشته بی‌سابقه بود و اکنون هم برای خنثی کردن توانایی‌های استقلال خوزستان برنامه داریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان، اظهار کرد: همه بازی‌های لیگ دشوار است و از طرفی استقلال هنوز وضعیت واقعی خود را پیدا نکرده است. تیم ما مقابل راه‌آهن که اولین مسابقه لیگ بود عملکرد خوبی داشت و وقتی دوباره تصاویر مربوط به این مسابقه را تماشا کردم احساس می‌کنم در چند سال گذشته استقلال تا این حد زیبا بازی نکرده بود و آن هم جلوی حریفی که برای وقت کشی به میدان نیامد.

وی افزود: در بازی فردا (جمعه) به احتمال 99 درصد امید ابراهیمی را در اختیار نداریم، اما آندرانیک تیموریان شرایط بهتری پیدا کرده است. یکی از نقاط قوت استقلال خوزستان مهاجمان سرزن این تیم است، اما ما روی خنثی کردن این توانایی‌ آنها کار ‌کرده‌ایم .

وی در این نشست در پاسخ به این سوال که شکایتش علیه بعضی از افراد را از طریق کمیته‌ انضباطی فدراسیون پیگیری می‌کند یا نهادهای قضایی دیگر؟ گفت: ما کمیته‌ انضباطی قوی داریم و اتفاقا آنها درباره من قوی‌تر عمل کردند چون بارها جریمه شده‌ام. در کمیته‌ انضباطی از گذشته تاکنون افراد زحمتکشی کار کرده‌اند اما مساله من در حوزه مسائل کیفری است و پس از مشورت با چندین وکیل مطمئن شدم که پیگیری قضایی آن از طریق نهادهای دیگر قانونی بوده و به لحاظ حقوقی مشکلی ندارد.

قلعه‌نویی با بیان این که در باشگاه استقلال با هر گونه تخلفی مقابله می‌شود و میان افراد حتی اگر از اطرافیان او باشند تفاوتی وجود ندارد، تصریح کرد: تخلف اداری و فساد اداری با هم فرق می‌کنند. فساد یعنی این که پولی را بگیرید و کاری انجام بدهید اما تخلف را ندانید و مرتکب خطا شوید. در گذشته هم با هر تخلفی برخورد می‌شد. خدا کند دشمن آدم بی‌اطلاع باشد. اگر از ایمان موسوی بپرسید می‌گوید که در تماسی که با او داشتم صحبت‌هایی انجام داد که با آن چیزی که در روزنامه‌ها منتشر شد تفاوت داشت. در هر حال او شکایت کرده و ما هم شکایت خودمان را پیگیری می‌کنیم.

سرمربی استقلال از پایین آوردن مبلغ قراردادهای بسته شده در استقلال خبر داد و گفت: ظاهرا باید مبالغ قراردادهایی که امضا ‌کرده‌ایم را پایین بیاوریم و احتمالا در این باره جلساتی را در روزهای شنبه و یکشنبه خواهیم داشت. همه باید ایثار کنند و از قراردادهایشان کم کنند تا سقف بودجه استقلال رعایت شود.

سرمربی استقلال در واکنش به سوالی مبنی بر این که آیا بهتر نبود جواب جواد نکونام را نمی‌دادید؟ اظهار کرد: اولین مرتبه‌ای که موضوع مطرح شد سکوت کردم. اما وقتی برای مرتبه دوم و سوم این صحبت‌ها مطرح می‌شود اگر پاسخ ندهید فکر می‌کنند ریگی به کفشتان است. این سوال درست نیست. بنده در طول دوران مربیگری‌ام هیچ وقت شروع کننده مساله‌ای نبودم. اما در عین حال از شخصیتم دفاع کرده‌ام. شش ماه پیش این موضوع مطرح شد اما من پاسخی ندادم و در عین حال شما که ادعای قلم به دست داشتن دارید چرا ورود نکردید؟! شما باید این کار را انجام می دادید. در نهایت وقتی مصاحبه‌ها تکرار شد من هم پاسخ دادم. از رسانه‌ها انتظار دارم که از حق و حقانیت دفاع کنند. اما فکر می‌کنم این اصل درباره امیر قلعه‌نویی برعکس بوده است چون وقتی می‌بریم نشست‌های خبری‌ام 30 ثانیه طول می‌کشد و هر وقت که مساوی می‌کنیم و یا بازی را می‌بازیم کار به جنجال کشیده می‌شود.

قلعه‌نویی در ابتدای این نشست روز "خبرنگار" را به خبرنگاران تبریک گفت.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N431397

وبگردی