آفتاب

پاسخ مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور به موضوع خطیب جمعه شدن روحانی/ بررسی برای بیمه تکمیلی خبرنگاران

پاسخ مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور به موضوع خطیب جمعه شدن روحانی/ بررسی برای بیمه تکمیلی خبرنگاران

فارس نوشت:

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برخی رسانه‌ها به دنبال این هستند که رئیس‌جمهور خطیب نماز جمعه تهران شود، گفت: مهم‌ترین وظیفه رئیس‌جمهور مسئولیت اجرایی است.

محمدرضا صادق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: توقع این است که خبرنگاران آیینه تمام‌نما باشند و دولت تدبیر و امید در این زمینه از نقد سازنده استقبال می‌کند.

وی افزود: حضور خبرنگاران در همه‌جای دنیا برای آگاهی‌رسانی به مردم یک امر مطلوب و پسندیده است.

صادق بر ضرورت تقویت رسانه‌های کشور تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها از جمله فضای مجازی، صفحه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و ... به نحو مطلوب برای بیان حقایق کشورهای مختلف از جمله کشور ایران استفاده کرد.

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور گفت: دولت به دنبال این است که رسانه‌های کشور را تقویت کند و این به معنای این نیست که رسانه‌ها را به سمتی بکشد که مبلغ سیاست‌های دولت باشد.

وی با اشاره به بیمه خبرنگاران اظهار کرد: بنده خودم جزء کسانی هستم که معتقدم تمام کسانی که صاحب امتیاز هستند باید حق بیمه خبرنگارانشان را پرداخت کنند.

صادق تاکید کرد: دولت در حال برسی است و احتمالا به زودی برای خبرنگارانی که بیمه هستند بیمه تکمیلی در نظر بگیرد.

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور گفت: رکود نشریات به دلایل مالی را قبول دارم ولی دلایل مالی تنها دلیل این امر نیستند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبی بر اینکه برخی رسانه‌های جریان اصلاحات به دنبال این هستند که رئیس‌جمهور خطیب نماز جمعه تهران شود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه رئیس‌جمهور مسئولیت اجرایی او است و من خیلی ضرورتی نمی‌بینم که بخواهم در این زمینه پاسخی داشته باشم.

 

45503

کد N430481

وبگردی