آفتاب

نخست‌وزیر مصر: مصر وارد جنگ علیه تروریسم شده است

نخست‌وزیر مصر: مصر وارد جنگ علیه تروریسم شده است

نخست وزیر مصر اعلام کرد: مصر به جنگ علیه تروریسم دست زده است که هزینه سنگینی را برای آن می‌پردازد، تا جایی که شکست نخواهد خورد و قادر است برای حمایت از جهان مقابل تروریسم و هرکس که علیه انسانیت اقدام می‌کند، مبارزه کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، ابراهیم محلب، نخست وزیر مصر اظهار کرد: در دیدار خود با مسئولان آمریکایی در واشنگتن دریافتم که آن‌ها از مصر حمایت می‌کنند چرا که همه آن‌ها متوجه شده‌اند که آنچه در مصر اتفاق می‌افتد همان اراده مردم است همانطور آن‌ها دریافته‌اند که نقش برجسته مصر و اقدامات موثر آن تنها به نفع خودش نیست بلکه به نفع منطقه و تمام جهان است.

وی در خصوص اقدامات و تصمیمات اقتصادی اتخاذ شده از جانب مصر افزود: این اقدامات با دیکته کردن از سوی یک شخص خاص نیست بلکه با اراده و نظر کامل مردم مصر است.

محلب، همچنین در خصوص طرح مصر که با هدف آتش‌بس در غزه ارائه شده، گفت: این طرح، تنها طرحی است که همواره روی میز قرار دارد و تا هدف پایان دادن به کشتارها همواره مطرح خواهد بود.

نخست وزیر مصر اعلام کرد: در حال حاضر نشست‌ها در قاهره همچنان در حال برگزاری است که معاون وزیر خارجه آمریکا و بعضی از گروه‌های فلسطینی برای بررسی طرح مصر در آن شرکت دارند.

انتهای پیام

کد N427729

وبگردی