آفتاب

دمشق حمله تروریست‌ها به نیروهای ارتش لبنان را محکوم کرد

دمشق حمله تروریست‌ها به نیروهای ارتش لبنان را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای حمله اخیر تروریست‌ها به نیروهای ارتش لبنان در شهرک عرسال واقع در شمال این کشور را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است که دولت سوریه از ارتش لبنان در مقابله با تروریست ها حمایت می کند و اطمینان دارد که ارتش لبنان در جنگ با تروریست ها و ناکام گذاشتن طرح و نقشه های آنان پیروز خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مبارزه سوریه، عراق و لبنان با تروریسم در واقع دفاع از امنیت و ثبات منطقه است و درگیری ها در شهرک عرسال لبنان و حملات تروریست ها به اعضای ارتش این کشور نشان می دهد که ما باید از این ارتش در مقابله با گروه های تروریستی حمایت به عمل آوریم.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که حملات تروریست ها با هدف از بین بردن ثبات و امنیت لبنان صورت می گیرد و سوریه بارها نسبت به گسترش تروریسم در منطقه و لزوم مقابله با گروه‌های تروریستی هشدار داده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: دولت سوریه که مقابله با تروریسم را دفاع از امنیت و ثبات منطقه می داند به مبارزه خود برای ریشه کن کردن گروه های تروریستی ادامه می دهد.

همچنین وزارت خارجه سوریه حمله افراد مسلح و تروریست‌ها به ارتش لبنان در عرسال و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از نیروهای ارتش در این حمله را محکوم کرد.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که حملات تروریست ها با هدف از بین بردن ثبات و امنیت لبنان صورت می گیرد.

اخیرا در پی وقوع درگیری‌های شدید میان ارتش لبنان و افراد مسلح داعش و جبهه النصره در شهرک "عرسال" که در نزدیکی کوه‌های "قلمون" سوریه واقع است 15 تن از نیروهای ارتش لبنان کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

کد N425529

وبگردی