آفتاب

یونیسف: نزدیک به 300 کودک فلسطینی در غزه کشته شده‌اند

یونیسف: نزدیک به 300 کودک فلسطینی در غزه کشته شده‌اند

سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد: دست کم 296 کودک و نوجوان فلسطینی از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، یونیسف در گزارشی اعلام کرد: کودکان حدود 30 درصد از تلفات غیرنظامیان حمله اسرائیل به نوار غزه را تشکیل می‌دهند و این آمار بر پایه تعداد تلفات تایید شده است و احتمال افزایش آن وجود دارد.

یونیسف در بیانیه‌ خود تصریح کرد: شمار تلفات کودکان طی 48 ساعت گذشته احتمالا افزایش یافته است چرا که حملات اسرائیل به غزه ادامه دارد.

یونیسف با تاکید بر اینکه این آمار تاکنون تایید شده‌اند و با توجه به شرایط موجود و با توجه به تغییرات احتمالا آمار آن تغییر خواهد کرد و با تایید آمار تلفات بیشتر تغییر می‌کند.

در این بیانیه آمده است: بین هشت ژوئیه تا دوم اوت 2014 دست کم 296 کودک فلسطینی کشته شده‌اند که در اثر حملات هوایی و خمپاره‌ای نیروی هوایی، دریایی و زمینی اسرائیل بوده است.

آماری که تاکنون تایید شده است نشان می‌دهد که 187 پسر و 109 دختر بچه تاکنون کشته شده‌اند که دست کم 203 تن از آنان زیر 12 سال بوده‌اند.

بیش از 1650 فلسطینی در جریان درگیری‌ها و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون کشته شده‌اند و مذاکرات آتش‌بس تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است. بیشتر کشته‌شدگان را غیرنظامیان تشکیل می‌دهند و بیش از 8900 تن زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N422184

وبگردی