آفتاب

بیست وچهارمین روز تجاوز صهیونیستها به غزه:بیش از 1376 شهید و7700 زخمی

بیست وچهارمین روز تجاوز صهیونیستها به غزه:بیش از 1376 شهید و7700 زخمی

تهران-ایرنا- در حمله امروز پنج شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای بیست وچهارمین روز متوالی 13 فلسطینی از جمله یک کودک و دو زن به شهادت رسیدند و آمار قربانیان این حملات به 1376 شهید و حدود 7700 نفرزخمی رسید.

به گزارش رسانه های فلسطینی در بمباران جنگنده های رزیم صهیونیستی پنج غیر نظامی فلسطینی در شهر عبسان در شرق خان یونس به شهادت رسیدند.

منابع پزشکی فلسطینی امروز پنج شنبه اعلام کردند که یک کودک که در بمباران چند روز پیش در رفح زخمی شده بود به شهادت رسید.

همچنین دو شهروند دیگر در حمله به دیر البلح در رفح به شهادت رسیدند وشماری دیگر زخمی شدند.

منابع پزشکی در بیمارستان های الشفاء و شهدای الاقصی در نوار غزه از شهادت دو شهروند فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در بمباران اردوگاه پناهندگان ˈالنصیراتˈ خبر دادند.

یک شهروند دیگر نیزکه سوار بر دوچرخه خود بود در منطقه معان در شهر خان یونس توسط یک فروند هواپیمای شناسایی اسرائیلی مورد هدف قرار گرفت وبه شهادت رسید.

یک هواپیمای اف 16 رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک خانه دو طبقه در حی الدرج در مرکز شهر غزه آن را کاملا تخریب نمود وبه خانه های مجاور آسیب های جدی وارد کرد.

در همین حال شبکه تلویزیونی الاقصی اعلام کرد که گردانهای القسام 6 فروند 107 موشک به پایگاه نظامی میگین در فلسطین اشغالی شلیک کردند.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که بر اثر اصابت موشکهای مقاومت به طور مستقیم یه یک ساختمان در شهرک سدیروت آن را کاملا منهدم کرده است.

خبرگزاری معا نیز از شلیک 10 فروند موشک به سدیروت و اطراف غزه در حین سخنرانی ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیک صهیونیستی در ابتدای نشست کابینه این رژیم خبر داد.

شبکه تلویزیونی الاقصی به نقل از کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد بیش از صد و چهل نظامی این رژیم که در درگیری های نوارغزه زخمی شده اند در بیمارستان های فلسطین اشغالی تحت درمان هستند و حال چهارده نفر از آن ها وخیم است.

با وجود گذشت 24 روز از حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، ملت مبارز فلسطین همچنان با مقاومت و پایمردی در مقابل آن ایستاده است.

هرچند نظامیان صهیونیست از زمین، هوا و دریا غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار می دهند، اما فلسطینیان روحیه خود را حفظ کرده و ارتش رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده اند.

نوار غزه با 40 کیلومتر طول و 10 کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و 700 هزار نفر زندگی می کنند.

رسانام*1049**1655**
کد N418603

وبگردی