آفتاب

«زخم قدس» درد مردم غزه را فریاد زد

«زخم قدس» درد مردم غزه را فریاد زد

پایگاه انتشار و تولید موسیقی انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس یک تک آهنگ با نام «زخم قدس» منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه ای که واحد موسیقی «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» به مناسبت این قطعه منتشر کرده، آمده است: روز قدس هر سال با حضور میلیونی مردم روزه‌دار در ایران و سایر کشورهای جهان همراه است. خود به خود این فرصت خوبی برای تدارک یک موسیقی حماسی و رزمی با همنوایی مردم است. مردم در چنین حرکت دسته‌جمعی سرود و نوا می خواهند تا آن را فریاد بزنند با آن همراه و همصدا شوند.

روز قدس رمضان امسال؛ یعنی سال 1393 شمسی همزمان شد با حمله های وحشیانه و بی‌رحمانه صهیونیست‌ها به غزه. شدت قساوت و سنگدلی و مسلمان‌کشی اسرائیلی ها واکنش عاطفی سنگینی در جامعه ایجاد نمود و این انگیزه و انرژی ما را برای شروع کاری که می خواستیم بیشتر و محکم تر نمود.

چندین شعر و آهنگ از هنرمندان همکار با باشگاه «راه» مورد نظر بود که در نهایت این کار بسیار خوب و متفاوت از یک تیم همدل و مصمم آماده و برای انتشار در رسانه ها در این صفحه بارگذاری شد. ما احساس می کنیم نسبت به آثار موسیقی سالهای اخیر با موضوع قدس اثر قابل توجه و شایسته ای آفریده شده است. تا نظر شما چه باشد؟

نام این قطعه جدید که توسط پایگاه انتشار و تولید موسیقی انقلاب اسلامی منتشر شده «زخم قدس» نام دارد که علی فردوسی ترانه آن را سروده است. ضمن اینکه کامران میرزایی آهنگساز و پویا بابایی خواننده این اثر موسیقایی هستند که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس منتشر شده است.

برای شنیدن این قطعه موسیقایی به پایگاه انتشار و تولید موسیقی انقلاب اسلامی به آدرس   www.rahnava.ir مراجعه کنید.

کد N410086

وبگردی