آفتاب

رژیم صهیونیستی شهروندان خود در ترکیه را تخلیه می کند

رژیم صهیونیستی شهروندان خود در ترکیه را تخلیه می کند

آنکارا – ایرنا – لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیه به سرزمین های اشغالی به دلیل ناامن بودن پروازها به فرودگاه بن گوریون، رژیم صهیونیستی را بر آن داشت تا گردشگران اسرائیلی را با فرستادن چهار فروند هواپیما از ترکیه بازگرداند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی قرار است امشب چهار فروند هواپیمای مسافربری به ترکیه بفرستد.

روزنامه ˈترکیهˈ که پنجشنبه این خبر را در تارنمای خود در شبکه اینترنت منتشر کرد، اشاره ای به جزئیات این خبر نکرده ولی به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داده است که اسراییل به شهروندان خود اطلاع داده است در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را از ترکیه خارج خواهد کرد.

شرکت های بزرگ هواپیمایی جهان و شرکت هواپیمایی ترکیه با توجه به اصابت موشک های مقاومت از غزه به نزدیکی فرودگاه بن گورین واقع در شرق تل آویو، پروازهای خود را برای 48 ساعت به سرزمین های اشغالی متوقف کردند که این موجب بروز اختلال جدی در حمل و نقل مسافران بین المللی به سرزمین های اشغالی شده است.

شرکت هواپیمایی ترکیه هنوز اطلاعیه جدیدی درخصوص ازسرگیری پروازهای خود به سرزمین های اشغالی نداده است.

همزمان رسانه های ترکیه امروز با کد فوری از هدف قرارگرفتن فرودگاه بن گوریون توسط موشک های مقاومت خبر دادند.

گردان های قسام در پیام خود خطاب به شرکت های خارجی اعلام کرده است ˈخطر همه فرودگاه های اسرائیلی را به علت جنگ کنونی تهدید می کندˈ.

رسانه های ترکیه گزارش می دهند: به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیستی در این کشور، بسیاری از تورهای گردشگری صهیونیستی برنامه سفر گردشگران به ترکیه را لغو کرده اند.

خاورم/2011**1144**1392
کد N409494

وبگردی