آفتاب

ماتا: با فان‌خال به اوج برمی‌گردیم

ماتا: با فان‌خال به اوج برمی‌گردیم

هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد معتقد است که این تیم با لوئیس فان‌خال به روزهای اوجش برمی‌گردد. او می‌گوید از انتخاب فان‌خال به عنوان سرمربی جدید تیمش خوشحال است؛ چرا که سبک بازی او بسیار نزدیک به افکار این مربی هلندی است.

به گزارش خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا)، خوان ماتا از معدود بازیکنانی بود که فصل قبل عملکرد خوبی با منچستر یونایتد داشت و رضایت هواداران این تیم را جلب کرد. این بازیکن اسپانیایی معتقد است که با فان خال می تواند به روزهای اوجش برگردد چرا که افکار این مربی هلندی همان چیزی است که او دوست دارد. ماتا در گفت‌وگو با سایت تلویزیونی باشگاه منچستر یونایتد عنوان کرد: عصر جدیدی را با فان خال شروع کرده ایم. شخصا از انتخاب فان خال خوشحال شدم چرا که اندیشه های او را بسیار نزدیک به خود می بینم. امیدوارم که در پایان فصل با او جشن قهرمانی بگیریم. بدون شک آمدن فان خال همه ما را ذوق زده کرده است و آماده ایم تا بهترین بازیهای خود را به نمایش بگذاریم. الان زمان یادگیری از سرمربی جدید است. با فان خال به اوج برمی‌گردیم و بهترین نمایش را خواهیم داشت. باید قبل از هر چیز به این فکر کنیم که یک تیم باشیم. این کلید موفقیت است

او ادامه داد: آغاز بسیار متفاوتی با فان خال داشته ام. من در پنج، شش سال اخیر همواره بیشتر فصل آمادگی را در اردوی تیم ملی کشورم بوده ام اما الان خیلی زود با منچستر یونایتد دست شروع به تمرین زده‌ام. فصل بسیار سخت و طولانی را در پیش داریم و باید خود را کاملا آماده کنیم و در فصل آمادگی عرق زیادی بریزیم. من به آینده منچستر یونایتد امیدوار هستم و برای این باورم که می توانیم در فصل جدید بازی‌های خوبی را به نمایش گذاریم.

خوان ماتا زمانی که با پیراهن چلسی بازی می کرد چهره‌ای محبوب در استمفوردبریج و همواره یکی از بهترین بازیکنان چلسی بود اما بعد از انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان لندن، ماتا به نیمکت ذخیره‌ها منتقل شد. نیمکت‌نشینی‌های پیاپی او باعث شد تا در نهایت از چلسی جدا شود و در فصل نقل و انتقالات زمستانی به شیاطین سرخ بپیوندد.

انتهای پیام

کد N405644

وبگردی