آفتاب

قطع ناگهانی والیبال ایران و ایتالیا در شبکه اچ‌.دی

قطع ناگهانی والیبال ایران و ایتالیا در شبکه اچ‌.دی

پخش آخرین بازی تیم ملی والیبال ایران در جریان مسابقات لیگ جهانی، در شبکه اچ‌.دی ناتمام ماند.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که شبکه اچ.دی با عنوان «اچ‌.دی تست» با هدف پخش مسابقات لیگ جهانی والیبال در صداوسیمای ایران راه‌اندازی شد تا این شبکه بتواند تمامی بازی‌هایی که به میزبانی ایران در استادیوم آزادی برگزار می‌شود را در سطح استانداردهای جهانی برای کشورهای شرکت‌کننده پوشش تصویری دهد، اما پخش آخرین دیدار ایران در جریان لیگ جهانی والیبال در این شبکه به یکباره قطع شد و تا پایان مسابقه هم این اشکال برطرف نشد.

شامگاه یکشنبه تیم ملی والیبال کشورمان برای دریافت عنوان سومی لیگ جهانی به مصاف ایتالیای میزبان رفت و شبکه‌های سه و اچ.دی این دیدار مهم را به صورت زنده پخش کردند اما در شرایطی که هنوز سِت اول از این بازی به پایان نرسیده بود، پخش دیدار ایران و ایتالیا به ناگاه در شبکه‌ی اچ.دی متوقف شد و این شبکه پس ازدقایقی بار دیگر پخش برنامه‌هایش را با یک مستند از سر گرفت.

جریان مسابقه والیبال ایران و ایتالیا تا انتها از شبکه‌ی اچ.دی پخش نشد و این شبکه به پخش مستندی بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه اچ‌دی با عنوان «آزمایشی» برنامه‌های مختلفی را به روی آنتن می‌برد. کانال اچ‌دی همچنین به پخش مسابقات فوتبال جام‌جهانی اقدام کرد. این روزها شاهد پخش چند باره فیلم «محمد رسول الله» در شبکه اچ‌دی هستیم. مستند «ایران» هم از دیگر برنامه‌های این شبکه است.

انتهای پیام

کد N403463

وبگردی