آفتاب

تظاهرات اروپایی‌ها در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

تظاهرات اروپایی‌ها در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

هزاران تن از مردم اتریش، هلند، سوئد و فرانسه با برگزاری تظاهرات‌های مختلفی خواهان توقف خشونت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری بوابة الاهرام، حدود 11 هزار تن از مردم اتریش با برگزاری تظاهرات در وین، پایتخت این کشور حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

نخست وزیر اتریش نیز خواهان تظاهرات مسالمت آمیز اتریشی‌ها برای جلوگیری از وقوع هرگونه حوادث بیشتر شد. برخی سازمان‌های اتریشی نیز خواهان مداخله اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند.

در آمستردام، پایتخت هلند نیز حدود سه هزار تن با حمل پرچم‌های فلسطین و پرچم‌های برخی کشورهای خاورمیانه در اعتراض به خشونت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه دست به تظاهرات زدند.

از سوی دیگر هزاران تن از مردم سوئد با برگزاری تظاهرات در استکهلم، پایتخت این کشور خواهان پایان دادن به خشونت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند. تظاهرکنندگان پلاکاردهایی را حمل می‌کردند که بر روی آن‌ها شعارهایی از جمله "به خاطر صلح بپاخیزید" و "هولوکاست یهود، هولوکاست دیگری را توجیه نمی‌کند"، نوشته شده بود.

همچنین صدها تن از حامیان مردم فلسطین با برگزاری تظاهرات در پاریس، پایتخت فرانسه خواهان پایان دادن به خشونت‌های رژیم صهیونیستی شدند.

در همین راستا نیروهای امنیتی فرانسه برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در مکان برگزاری تظاهرات مستقر شدند.

انتهای پیام

کد N403389

وبگردی