آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

ناراحتی دایی از جدایی سیدجلال حسینی/ پیگیر حضور کریمی در پرسپولیس بودم

ناراحتی دایی از جدایی سیدجلال حسینی/ پیگیر حضور کریمی در پرسپولیس بودم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تا آخرین لحظه به حضور سید جلال حسینی در این تیم امیدوار بوده‌اند ولی این بازیکن در نهایت به الاهلی قطر پیوست. وی همچنین می‌گوید دایی از جدایی حسینی ناراحت است و سه بازیکن برای جایگزینی وی مد نظر دارد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جدایی سید جلال حسینی مشکلات پرسپولیس در نقل و انتقال بازیکنان اظهار کرد: ما دوست داشتیم سید جلال در پرسپولیس بماند ولی متاسفانه با مسئولان باشگاه به توافق نرسید. ما قرارهای زیادی با حسینی گذاشتیم تا در جلسه حضوری در باشگاه با هم صحبت کنیم ولی این بازیکن به این جلسات نیامد. قطعا اگر حسینی به یکی از این جلسات می‌آمد در مذاکرات به جایی می‌رسیدیم و وی در پرسپولیس می‌ماند.

سرپرست پرسپولیس در خصوص صحبت‌هایی دایی مبنی بر استعفایش از سرمربیگری پرسپولیس در صورت جدایی حسینی، تاکید کرد: من در جریان این موضوع نیستم و صحبتی در اینباره نشنیده‌ام ولی دایی از رفتن حسینی ناراحت است چون روی این بازیکن حساب کرده بود.

پنجعلی ادامه داد: با این حال دو، سه بازیکن از جمله مدافع تیم ملی کاستاریکا مد نظر ما هستند که تازه مذاکراتمان را با آنها شروع کرده‌ایم. هنوز مشخص نیست چه بازیکنی جایگزین سید جلال شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره خداحافظی علی کریمی از فوتبال هم گفت: کریمی در فوتبال آسیا کم نظیر بود. امیدوارم او هر جایی هست موفق باشد و بتواند به فوتبال کمک کند. به نظرم فوتبال ما باید از این همه تجربه‌ای که این بازیکن دارد، استفاده کند و آنرا درون خودش نگه دارد.

پنجعلی در پایان در خصوص عدم خداحافظی کریمی در پرسپولیس تصریح کرد: قسمت نشد این اتفاق بیفتد. خود من ابتدای فصل پیگیر حضور کریمی در پرسپولیس بودم که به خاطر مشکلاتی این انتقال میسر نشد. به هر حال گذشته‌ها دیگر گذشته است و از این به بعد باید از توانایی‌های کریمی به عنوان مربی در فوتبال استفاده کرد.

کد N403245

وبگردی