آفتاب
قاضی‌پور در نطق میان دستور:

رئیس جمهور مانع از هزینه‌های تجملی در دستگاه‌های دولتی شوید

رئیس جمهور مانع از هزینه‌های تجملی در دستگاه‌های دولتی شوید

چرا هیات رئیسه استیضاح وزیر نیرو را اعلام نمی‌‌كند؟ چرا آقای لاریجانی اقدامی نمی‌كنید؟ دولت دریاچه ارومیه را خشك كرد و به احیا زاینده‌رود هم نپرداخته است. مشكل، مشكل مدیریتی است.

نماینده مردم ارومیه از رئیس جمهور خواست مانع از هزینه‌های تجملی گزاف در دستگاه‌های دولتی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در نطق میان دستور خویش در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز شهادت امام علی(ع) گفت: ما راه این امام همام را ادامه می‌دهیم و كوتاهی نخواهیم كرد و امروز نیز این راه را كه راه ولایت فقیه است، ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به روز قدس اظهار داشت: امیدوارم ملت قهرمان ایران با قدرت و برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه در این راه‌پیمایی كنند. اگر كشورهای اسلامی دعوت امام (ره) را اجابت كرده بودند دیگر اثری از رژیم صیهونیستی نبود تا این گونه مردم مظلوم غزه را مورد هجوم قرار دهد.

عضو فراكسیون رهروان ولایت از نیروهای ستاد كل نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی كه در امر حفاظت از مرزها تلاش می‌كنند، تشكر كرد.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به حضور عسگری‌آزاد در صحن غیرعلنی مجلس در هفته گذشته تصریح كرد: ایشان در حضورشان مصوبات مجلس درباره استخدام زیر سوال برد. مسئله مربیان پیش‌دبستانی، كارمندان وزارت نفت، مربیان فنی و حرفه‌ای و بارزسان وزارت صنعت و معدن از جمله مصوبات مجلس هستند.

قاضی‌پور ادامه داد: وزارت كشور و نفت 2 سالی است كه آزمون استخدامی برگزار كرده‌اند ولی 2 سالی است كه در خانه‌شان نشسته‌اند و منتظر هستند، غافل از اینكه آقای عسكری‌آزاد و رئیس جمهور‌ مانع شده‌اند.

وی خطاب به وزیر ارتباطات نیز ابراز داشت: شما نمی‌توانید حق و حقوق كارگران شركت مخابرات را نادیده بگیرد.

عضو فراكسیون رهروان ولایت خطاب به وزیر كشور بیان كرد: آقای وزیر به وضعیت تاكسیرانان چه در تهران و چه حومه ان و چه در كلانشهرهای دیگر اقدام كنید و به بازسازی وضعیت ناوگان تاكسیرانی اقدام كنید.

نماینده مردم ارومیه خطاب به وزیر تعاون عنوان كرد: چرا آقای وزیر مصوبه ماده 10 مجلس درباره مشاغل سخت و زیان‌آور را اجرا نمی‌كنید؟

قاضی‌پور خطاب به رئیس جمهور هم گفت: آقای رئیس جمهور مانع از خرج‌های تجملی شوید چرا كه این خرج‌ها و هزینه‌ها از بیت‌المال حرام است.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به بیان وزیر صنعت و معدن اظهار داشت: آقای نعمت‌زاده! چرا به صنایع مادری چون صنعت آلمینیوم مانند صنعت خودرو توجه نمی‌كنید؟ نگذارید تا صنایعی مانند شركت آلمینیوم المهدی تعطیل شود.

وی افزود: آقای وزیر! حال كه ارز پایان آمده و رئیس جمهور هم از پائین آمدن تورم خبر داده‌اند چرا قیمت خوردرو افزایش یافته است؟

عضو فراكسیون رهروان ولایت با اشاره به مشكل كم‌آبی بیان كرد: چرا هیات رئیسه استیضاح وزیر نیرو را اعلام نمی‌‌كند؟ چرا آقای لاریجانی اقدامی نمی‌كنید؟ دولت دریاچه ارومیه را خشك كرد و به احیا زاینده‌رود هم نپرداخته است. مشكل، مشكل مدیریتی است.

نماینده مردم ارومیه در ادامه، خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح كرد: قرار بود در سال 88 راه‌آهن ارومیه افتتاح شود. چرا این پروژه تعطیل شده است؟

قاضی‌پور خطاب به وزیر نفت یادآور شد: شهرهای سنی‌نشین مرزی آذربایجان غربی قرار بود تا پایان 91 گازرسانی شوند. چرا این امر را صورت نگرفته‌ است. وزارت نفت تا كی می‌خواهد حق ما پایمال كند.

 

کد N400727

وبگردی