آفتاب

خوروش: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین نویدکیا و سپاهان هستند!

خوروش: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین نویدکیا و سپاهان هستند!

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا خصومتی با باشگاه ندارد و ایجاد شایعه و تشویش اذهان عمومی کار دشمنان سپاهان است.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان این که تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان در 4 مرداد ماه با تیم فنرباغچه ترکیه یک بازی دوستانه خواهد داشت، اظهارکرد: پس از بازی‌های دوستانه خوبی که در ترکیه انجام دادیم و توانستیم آرسنال مسکو را با اقتدار3 بر یک شکست دهیم، مسولان باشگاه فنرباغچه به سپاهان پیشنهاد بازی دوستانه دادند که در آن زمان تیم فنر باغچه در اردوی تدارکاتی خودش به سر می‌برد و ما مجبور شدیم زمان این دیدار دوستانه را به چهارم مرداد ماه تغییر دهیم.

وی با اشاره به این که اردوی ترکیه یک اردوی خوب برای سپاهان بوده است، افزود: این اردو هم از لحاظ فنی و کیفی بسیار مفید بود و توانست هماهنگی خوبی را بین بازیکنان به وجود بیاورد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم و تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر خود را به آمادگی کامل خواهیم رساند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که وضعیت محرم نویدکیا هنوز مشخص نیست و طبق گفته‌ها آیا خصومتی بین باشگاه و این بازیکن به وجود آمده است؟ تصریح‌کرد: محرم عضو خانواده سپاهان است و دلیلی ندارد اتفاقاتی که در یک خانواده می‌افتد به خارج از باشگاه کشیده شود. محرم اسطوره باشگاه سپاهان است و مشکل خاصی با این بازیکن وجود ندارد و تمام این صحبت‌ها از طرف دشمنان ماست و دشمنان سپاهان سعی دارند با ایجاد شایعه و تشویش اذهان عمومی باشگاه و محرم را در حاشیه قرار دهند.

انتهای پیام

کد N400570

وبگردی