آفتاب
بیانیه تجمع کنندگان مقابل دفتر سازمان ملل:

سازمانهای بین‌المللی با سکوت دربرابر صهیونیست‌ها امنیت جهان را به خطر می اندازنند

سازمانهای بین‌المللی با سکوت دربرابر صهیونیست‌ها امنیت جهان را به خطر می اندازنند

طی بیانیه ای در پایان تجمع اعتراض آمیز در حمایت از مردم غزه در مقابل نمایندگی سازمان ملل اعلام شد که رژیم اشغال گر قدس باید از صحنه روزگار حذف شود.

به گزارش خبرنگار مهر تجمع اعتراض آمیز علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم غزه با حضور فعالان حامی آزادی قدس شریف و اعضای مجمع های سازمان های غیر دولتی و مردم نهاد صبح امروز در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران برگزار شد.

تجمع کنندگان در پایان این مراسم بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است:

اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود

بار دیگر رژیم جنگ افروز صهیونیستی جنایتی دیگر را رقم زد تجاوز به کرانه باختری و غزه از سوی اسرائیل، تحمیل جنگی به منطقه است که مؤید نگاه امام خمینی (ره) به این جرثومه فساد و غده سرطانی است که فرمود: اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود.

صهیونیست ها که اینک با حمایت رسانه ای و دیپلماسی غرب مدعی آنند که این تهاجم واکنشی است در برابر اقدامات تهاجمی فلسطینیان، از مدت ها قبل زمینه این جنگ را تمهید می کردند، گم شدن سه نظامی صهیونیست و در نهایت قتل آنها (در محدوده سکونت صهیونیست ها) بهانه ای شد برای این جنگ افروزی وحشیانه.

مجمع فعالان و سازمان های مردم نهاد حامی آزادی قدس شریف ضمن محکوم کردن این جنگ ویرانگر و تحمیلی به مردم منطقه که زنان و کودکان را هدف خود قرار داده است اعلام می دارد:

1- این جنگ افروزی از سوی رژیم صهیونیستی با هدف تضییع کامل حقوق فلسطینیان با استفاده از فرصتی که تروریسم های تکفیری، سلفی و وهابی برای اسرائیل فراهم ساخته اند برافروخته شده است.

2- این جنگ بار دیگر نشان داد که اعتماد به صهیونیست ها خردمندانه نیست و تلاش ها و اصرار جریان سازش برای توافق با اسرائیل اصراری بیهوده است و صهیونیست ها همواره در اندیشه نابودی هویت فلسطین و فلسطینی بودند.

3- مجمع و سازمان های بین المللی از سکوت معنادار و بعضا حمایت گرانه از جنایتکاران صهیونیست ها دست بردارند و اجازه ندهند ستمگری و جنایت کاری صهیونیست ها استمرار یابد زیرا این نوع رفتار استقرار امنیت در جهان را به مخاطره می اندازد.

4- از نظام حاکم بر مصر، مصرانه می خواهیم فضای حیاتی بر غزه را بازگشایی نماید و اجازه ندهند نام مصر  بزرگ و ملت بزرگ آن در تاریخ در کنار جنایتکاران صهیونیست ثبت شود.

5- همه جنگ افروزی های یک دهه اخیر اسرائیل شکست خورده است و این جریان مقاومت بوده که پیروز میدان نبرد گشته است.

با توجه به مسیر رو به افول قدرت اسرائیل بی تردید این بار نیز پیروزی از آن ملت مقاوم فلسطین است و این ملت با مقاومت و مقابله خود شکست دیگری را در کارنامه اسرائیل رقم خواهند زد.

6- از ملت بزرگ ایران و همه آزادی خواهان جهان خواستاریم در برابر این جنایات سکوت نکنند و به هر طریق ممکن حمایت خود را از فلسطین را نشان دهد خصوصا با مشارکت گسترده و باشکوه در روز جهانی قدس و نمایان سازند که فلسطین علی رغم تحرکات تفرقه افکنانه وهابیت و تکفیری ها هنوز اولویت اول جهان اسلامند.

 

 

 

کد N394295

وبگردی