آفتاب

سبحانی نیا: هیات رییسه حضور وزیر تعاون در مجلس را بررسی می کند

سبحانی نیا: هیات رییسه حضور وزیر تعاون در مجلس را بررسی می کند

تهران-ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه بعدازظهر امروز هیات رییسه موضوع حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس برای ارایه گزارش از اقدامات این وزارتخانه بررسی می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، «حسین سبحانی نیا» افزود: در این جلسه بخشی از سوال های نمایندگان مجلس از وزیران دولت یازدهم رسیدگی و تعیین و تکلیف می شود، همچنین بررسی تعدادی از مصوبات و قوانین آزمایشی در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: در جلسه امروز هیات رییسه مجلس زمان برگزاری انتخابات اعضای شورای اجرایی بین المجالس اسلامی نیز تعیین ی شود.

عضو هیات رییسه مجلس با بیان این که اعضای این شورا هر دو سال یک بار انتخاب می شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به پایان زمان دو ساله در نشست های آینده مجلس این انتخابات برگزار می شود.

سبحانی نیا از احتمال حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: درخواست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برای حضور و ارایه گزارش وزیر تعاون درباره اقدامات این وزارتخانه ها، در نشست امروز هیات رییسه رسیدگی می شود.

سیام**9121**1336
کد N391843

وبگردی