آفتاب

48 موشک به شهرکهای صهیونیست نشین اصابت کرد

48 موشک به شهرکهای صهیونیست نشین اصابت کرد

تهران - ایرنا - ˈگردانهای القدسˈ در عملیات نظامی خود موسوم به ˈبنیان مرصوصˈ امروز (یکشنبه) با 48 موشک ˈ107 ˈ ، شهرکهای صهیونیست نشین ˈکیسوفیمˈ، ˈبنیریˈ، ˈرعیمˈ، ˈحولیتˈ و ˈمفتاحیمˈ را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ˈالمیادینˈ، جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز دو بار پایگاه ˈالقادسیهˈ در غرب ˈخان یونسˈ در نوار غزه را بمباران کردند.

رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی نیز از اصابت موشکهای حماس به شهرکهای یهودی نشین در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

آژیر خطر در شهرکهای صهیونیست نشین ˈعسقلانˈ، ˈساحل عسقلانˈ و ˈبئرطوبیاˈ به صدا درآمد.

به گفته روزنامه صهیونیستی ˈهاآرتصˈ، وزیر خارجه آلمان سه شنبه هفته جاری به منظور دیدار و گفت و گو با ˈبنیامین نتانیاهوˈ و ˈمحمود عباسˈ و بررسی راههای برقراری آتش بس، رهسپار فلسطین اشغالی خواهد شد.

روزنامه صهیونیستی ˈیدیعوت آحارانوتˈ نیز نوشت: حریم هوایی فرودگاه ˈسدیه دوفˈ در تل اویو به دلایل وخامت اوضاع امنیتی بر روی پروازهای داخلی بسته شد.

یدیعوت افزود: قدرت نظامی حماس از جنگ هشت روزه غزه در سال 2012 موسوم به عملیات نظامی ˈستون ابرهاˈ تا کنون بدون کمک گرفتن از قاچاق اسلحه از ایران یا سودان 20 برابر شده است .

یدیعوت ادامه داد: تمام طرفهای میانجی آمادگی خود را برای میانجی گری میان اسراییل و غزه اعلام کردند، اما مصر تنها کشوری است که می تواند توافق آتش بس بین طرفین برقرار کند .

شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد : از بامداد یکشنبه تا کنون 30 موشک به سمت اسراییل شلیک شده است .

در جریان حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در پنج روز گذشته دستکم 160 فلسطینی که اکثر آنها زن و کودک هستند ، به شهادت رسیده اند .

خاورم ** 1487 **1651
کد N389704

وبگردی