آفتاب
حجت الاسلام منتظری در جمع خبرنگاران:

آیت الله گیلانی به شدت در مقابل منافقین ایستادگی کرد/ ابطال مصوبه وزارت بهداشت درباره دریافت حق فنی داروخانه ها ابلاغ شده است

آیت الله گیلانی به شدت در مقابل منافقین ایستادگی کرد/ ابطال مصوبه وزارت بهداشت درباره دریافت حق فنی داروخانه ها ابلاغ شده است

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه آیت الله گیلانی حق زیادی بر گردن حوزه، انقلاب و ملت ایران دارند گفت: ایشان یکی از مهمترین شخصیت هایی بودند که در مقابل منافقین ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری کشور، امروز صبح در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله گیلانی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایشان حق بسیار زیادی به گردن حوزه ، انقلاب و ملت ایران دارند اظهار داشت: در دورانی که انقلاب به شدت از ناحیه منافقین مورد تهدید قرار گرفته بود یکی از مهمترین شخصیت ها و ارکانی که در مقابل این جریان ایستاد مرحوم آیت الله گیلانی بود.

وی افزود: ایشان در حوزه علمیه قم در قبل و بعد از انقلاب تا زمانی که مسئولیت دادگاه نداشتند یکی از بزرگان علمی و استوانه های حوزه علمیه قم بودند و شاگردان بسیاری را تربیت کردند.

حجت الاسلام منتظری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر ابطال مصوبه وزارت بهداشت  در حق پرداخت فنی داروخانه ها از مردم گفت: داروخانه ها به هیچ وجه مجاز نیستند مبلغی را بابت حق فنی از مردم بگیرند. این امر به وزارت بهداشت ابلاغ شده و لازم الاجرا است.

وی با اشاره به مخالفت وزارت بهداشت و مسئولان دولتی درباره این حکم تصریح کرد: برای اجرای این تصمیم 4 نفر از نمایندگان دولت و وزارت بهداشت در جلسات حضور داشتند و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

کد N384809

وبگردی