آفتاب

هیگواین: احساس وصف ناشدنی داریم

هیگواین: احساس وصف ناشدنی داریم

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین احساس خود بعد از صعود به فینال جام جهانی را وصف ناشدنی خواند. او می‌گوید هدف اصلی تیمش قهرمانی در برزیل است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی که برابر هلند در نیمه نهایی جام جهانی 2014 به دست آورد صعود خود را به فینال نهایی کرد.

گونسالو هیگواین مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین از صعود تیمش به فینال ماراکانا غرق در شادی است. او بعد از بازی در گفت‌وگویی که با روزنامه اوله آرژانتین داشت گفت: بسیار اذیت شدیم. سختی زیادی را پشت سرگذاشتیم. برای رسیدن به فینال از جان مایه گذاشتیم و تا توانستیم جنگیدیم. الان دیگر به هدف خود که صعود به فینال بود رسیده‌ایم. بسیار خوشحال هستیم.امیدواریم که در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بریم.

او ادامه داد: از نخستین روزی که به برزیل آمدیم به قدرت خود ایمان داشتیم. مطمئن بودیم که می‌توانیم به فینال صعود کنیم. احساس وصف نانشدنی داریم. نمی‌توان چنین احساسی را قیمت گذاری کرد. واقعا خوشحال هستیم. صعود به فینال جام جهانی را نمی‌توان با هیچ چیز عوض کرد.الان دیگر یک گام دیگر باقی مانده وآن پیروزی برابر آلمان و بالا بردن جام قهرمانی است. برای پیروز شدن در این بازی نهایت تلاش خود را خواهیم داشت. می‌خواهیم در این دیدار هم پیروز شویم و جام قهرمانی را بالای سربریم تا هواداران خود را شاد کنیم.

هیگواین در چهار بازی نخست خود در ترکیب آلبی سلسته موفق به گلزنی نشد و این باعث شد تا بسیاری به انتقاد از او بپردازند اما در یک چهارم نهایی سرانجام پای او به گلزنی باز شد و در دیدار برابر بلژیک تک گل تیمش را به ثمر رساند تا از زیر فشار خارج شود.

دو تیم آلمان و آرژانتین فینال جام جهانی 2014 برزیل را یکشنبه هفته آینده در ماراکانا برگزار خواهند کرد. این سومین رویارویی دو تیم در فینال جام جهانی است.

انتهای پیام

کد N384584

وبگردی