آفتاب

خلیلیان: به حضور خلعتبری تمایل داریم/ خون نویدکیا زرد است

خلیلیان: به حضور خلعتبری تمایل داریم/ خون نویدکیا زرد است

مدیرعامل سپاهان با ابراز تمایل از حضور خلعتبری در تیمش می‌گوید با برداشته شدن برخی موانع این بازیکن بار دیگر در اصفهان توپ می‌زند.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اردوی ترکیه تیمش، اظهار کرد: این اردو جهت آماده سازی بهتر برگزار می‌شود و ما سه بازی تدارکاتی را در این اردو پیش‌بینی ‌کرده‌ایم. آماده سازی‌مان از چیزی حدود 40 روز پیش آغاز شده و می‌خواهیم شروعی قدرتمند در لیگ داشته باشیم. در ترکیه می‌توانیم به لحاظ فیزیکی و فنی شرایط‌مان بهتر شود. ما در این اردو در دو نوبت تمرین می‌کنیم و فشار مناسبی به بازیکنان وارد می‌شود.

او ادامه داد: 26 تیر بازیکنان‌مان از ترکیه به ایران باز می‌گردند و احتمالا ابتدای مرداد و پیش از آغاز لیگ نیز در رقابت‌های چهار جانبه به مصاف استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی می‌رویم.

مدیرعامل سپاهان با تایید این مطلب که تیمش بی تمایل به جذب خلعتبری نیست، اظهار کرد: ما تمایل داریم که خلعتبری را بار دیگر در اصفهان ببنیم. او قبلا برای ما بازی کرده و خودش هم علاقمند است که به سپاهان باز گردد. به دنبال حل مشکلات حضور او در سپاهان هستیم. یکی از موانع حضور این بازیکن در سپاهان مسائل مالی است که باید بررسی شود.

او در پاسخ به این سوال که بدهی خلعتبری به عجمان در صورت پیوستن این بازیکن به سپاهان بر عهده کیست؟ بیان کرد: در این باره قول‌های ضد و نقیض‌های زیادی به ما رسیده است و اصلا وضعیت بدهی به عجمان تا حدی پیچیده و مبهم است. در حال حاضر مدیر برنامه‌های خلعتبری در امارات پیگیر ماجراست و قرار است نتیجه‌ را اطلاع دهد.

خلیلیان در ادامه با ابراز تاسف از کسانی که شایعه حضور نویدکیا را در استقلال مطرح می‌کنند، عنوان کرد: من برای کسانی که این شایعات عجیب را مطرح می‌کنند متاسفم. هیچ باشگاهی مطمئن باشید به نویدکیا پیشنهاد نمی‌دهد تا به آنها بپیوندد، چرا که نویدکیا اسطوره و ستون سپاهان است. خون این بازیکن زرد است و طرح این موضوع که او در حال پیوستن به فلان تیم است، نه در شأن نویدکیا است و نه در شأن باشگاه بزرگ سپاهان.

مدیرعامل سپاهان در پایان و در پاسخ به این سوال که تیمش چند جای خالی در لیست دارد؟ گفت: ما در حال حاضر دو جای خالی در تیم داریم که در صورت صلاحدید کرانچار آنها را پر می‌کنیم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N380571

وبگردی