آفتاب

هاشمی طبا: صحنه کنونی ورزش نیازمند تصمیمات قاطع است

هاشمی طبا: صحنه کنونی ورزش نیازمند تصمیمات قاطع است

تهران -ایرنا - مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: صحنه ورزش در شرایط کنونی، نیاز به تصمیمات قاطع و برنده دارد و نیروهای جوان باید از افراد باتجربه نیز بهره بگیرند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید مصطفی هاشمی طبا» در برنامه این هفته برنامه شناسنامه اظهار داشت : اینگونه که مطرح شود، بنده به عنوان یکی از افراد پشت صحنه وزارتخانه یادشده فعالیت می کنم، درست نیست اما ارتباطات خود را با این وزارتخانه دارم .

وی افزود: بنده معتقدم نیروی جوان باید در عرصه مدیریتی حاضر شود و در سال 1358 در حالی که 32 سال سن داشتم، مسوولیت وزارت صنعت را برعهده گرفتم .

هاشمی طبا تاکید کرد : نیروهای جوان باید در کنار خود از افراد باتجربه و سابقه کاری بیشتر بهره بگیرند .

وی در ارتباط با نقش توصیه و سفارش هایش برای تصمیم سازی در وزارت ورزش و جوانان گفت : اینطور نیست که سخنان بنده موجب اتخاذ تصمیم برای مسوولان مربوطه شود .

هاشمی طبا اذعان داشت: سن بالا موجب می شود که افراد محافظه کارتر شوند و بیشتر به پیگیری اخبار از طریق رسانه ها توجه داشته باشند .

وی اضافه کرد : وزیر ورزش و جوانان تماسهایی با بنده داشتند و در خصوص مشکلات این بخش هم هرگاه بخواهند می توانیم همفکری و کمک داشته باشیم .

هاشمی طبا که 68 ساله و سابقه مدیریت سازمان تربیت بدنی را در دوره 80- 1372 داشته است، گفت : اینکه بنده تمام وقت در خدمت وزارت ورزش و جوانان باشم و با افراد مختلف در این وزارتخانه در ارتباط قرار بگیرم ، اینطور نیست .

وی در پاسخ به اینکه مهمترین برنامه ای که در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد و قرار است عملیاتی شود و یا چه زمانی به ثمر خواهد رسید؟ گفت : اکنون برنامه ای نیست که در حال اجرا باشد زیرا باید از قبل برنامه مشخص شده و عنوان معلومی هم داشته باشد .

این خبر در حال تکمیل است.

اقتصام (3) ** 1559**1572
کد N373400

وبگردی