آفتاب

هشدار اروپا نسبت به ادامه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی

هشدار اروپا نسبت به ادامه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی

سفیر اتحادیه اروپا در رژیم صهیونیستی هشدار داد: تعداد زیادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا از ادامه شهرک‌سازی‌های اسرائیل صبرشان تمام شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، لارس فابورگ اندرسون، سفیر اتحادیه اروپا در رژیم صیهونیستی اظهار کرد: در میان کشورهای عضو اتحادیه کشورهایی همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا انگلیس و هلند، بیشتر از همه با اجرای این سیاست مخالفند و بیش از پیش اقداماتی را برای مخالفت با ساخت شهرک‌ها اتخاذ می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر اسرائیل به شهرک‌سازی‌های خود پایان ندهد، کشورهای اروپایی نسبت به تعاملات تجاری خود با شرکتهای اسرائیلی واقع در کرانه باختری، و قدس شرقی و همچنین شهرهای اسرائیلی در ارتفاعات جولان هشدار خواهند داد.

کشورهای اسپانیا و ایتالیا نیز نسبت به تعامل تجاری شرکتها خود با شرکت‌های رژیم صهیونیستی هشدار دادند تا جایی که اسپانیا اعلام کرد: ساخت شهرک‌ها توسط اسرائیل مانعی در راه برقراری صلح خواهد بود.

شهرک‌سازی‌ها همواره یکی از علت‌های اصلی ایجاد تنش‌ میان رژیم صهیونیستی و فلسطین و به تعویق افتادن مذاکرات صلح میان طرفین محسوب می‌شود.

انتهای پیام

کد N364198

وبگردی