آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

سوسیچ در پاسخ به مهر: از سبک بازی ایران تعجب کردم/ آنها برای مساوی آمده بودند!

سوسیچ در پاسخ به مهر: از سبک بازی ایران تعجب کردم/ آنها برای مساوی آمده بودند!

سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی پس از پیروزی تیمش برابر ایران گفت: تیم ما در طول 90 دقیقه برتر از ایران بود و تمایل بیشتری برای رسیدن به پیروزی داشت. با این حال سبک بازی ایران مرا متعجب کرد چرا که اینطور احساس می شد که آنها برای تساوی بازی می کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، سافت سوسیچ پس از پیروزی تیمش برابر ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه مونته نوا شهر سالوادور ضمن بیان این مطلب افزود: من تبریک می گویم به بازیکنانم به خاطر این پیروزی. ایران هم فرصت هایی داشت که بازی را ببرد اما ما فرصت های بیشتری ایجاد کردیم و در طول 90 دقیقه بهتر بازی کردیم و بیشتر می خواستیم ببریم.

وی افزود: من برای ایران متاسفم که نتوانست به پیروزی برسد. آنها اگر می بردند می توانستند به مرحله بعدی صعود کنند اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم ملی بوسنی ادامه داد: این آخرین بازی بود که من روی نیمکت تیم ملی بوسنی می نشستم مسئولیت من در این تیم تمام شد و دیگر قراردادی ندارم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در مورد سیستم بازی ایران در این بازی گفت: ایران تیم دفاعی بود. امروز هم برابر ما همینطور بود. سبک بازی ما نیست که دفاعی بازی کنیم. ما سعی کردیم فرصت ایجاد کنیم. ایران احتیاج داشت ببرد اما نمی دانم چرا بازهم دفاعی بازی می کرد. حس کردم که آنها می خواستند به تساوی برسند. این تصور من است. شاید به اینطور بازی عادت کرده اند. اگر شما برای مدت زیادی اینطور بازی کنند نمی توانند از تدافعی به تهاجمی تغییر پیدا کنید.

کد N359347

وبگردی