آفتاب

نوروزی: تمدن‌های بیگانه شیرینی زودگذر و زهری کشنده در خود دارند

نوروزی: تمدن‌های بیگانه شیرینی زودگذر و زهری کشنده در خود دارند

نمانیده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحت تهاجم تمدن‌های بیگانه قرار گرفته‌ایم عنوان کرد: این تمدن‌ها ذائقه جوانان را با شیرینی زودگذر و زهر نهفته مسموم کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا رحمت الله نوروزی در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: سایت‌های مجازی نیز با محتوای غلط در عرصه فرهنگ موجب بی‌هویتی و بی‌معنایی در زندگی جوانان شده و با عنایت به بیکاری جوانان تحصیلکرده زمینه‌های ناامیدی فکری و مأیوس کننده را فراهم آورده اند.

او ادامه داد: بالا رفتن سن ازدواج و کاهش زادوولد خطرات جدی را متوجه آینده زندگی در کشور ما می‌نماید. امروز وحدت حول ولایت و توجه به فرهنگ با آسیب‌شناسی دقیق خصوصا در عرصه‌های مجازی و تلاش برای بازگرداندن امید به زندگانی جوانان و تسریع در حل مشکلات آنان از جمله ازدواج و اشتغال از مهمترین محورهای حرکت فرهنگی در جامعه است.

نوروزی با تاکید بر اینکه تاکنون شاهد خروجی قابل توجهی نبوده‌ایم گفت: توجه به خیل عظیم جوانانی که در عرصه شناخت و رفتار با اماکن مذهبی فاصله دارند از ضرورت‌هایی است که با تاکید بر کرسی‌های نظری بخشی از آلام و مشکلات فرهنگی عقیدتی را می‌توان کاهش داد.

نماینده مردم علی‌آباد در ادامه به طرح برخی از مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و خطاب به رییس جمهور گفت: با توجه به وقوع سیل، بارش شدید، تگرگ و طوفان خسارت‌هایی به 755 هکتار از مزارع، باغات، دامداری‌ها، مرغداری‌ها و زنبورداری‌ها وارد شده که این خسارت بالغ بر 6 میلیارد برآورد شده است.

تخریب چشمه‌ها و مسیرهای آبی نیز 5 میلیارد و 700میلیون تومان خسارت داشته و با احتساب خسارت به خانه‌ها و اتومبیل‌ها 45 میلیارد و 500 میلیون تومان به منطقه خسارت وارد شده که درخواست داریم تیمی به منطقه اعزام شود و موضوع را بررسی کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی از روند رو به سرعت تخریب جنگل‌ها انتقاد کرد و افزود: کسانی که می‌گفتند دامها از جنگل‌ها خارج شوند بدانند امروز تبر و دام جنگل را نابود نمی‌کند بلکه اره و مته آن را نابود می کند.

نوروزی برای کمبود پزشک متخصص به وزیر بهداشت تذکر داد و خواستار آموزش مهارتهای زندگی بخصوص پیش از ازدواج شد.

انتهای پیام

کد N358112

وبگردی