آفتاب

هاجسون: نشان دادیم تیم خوبی هستیم!

هاجسون: نشان دادیم تیم خوبی هستیم!

سرمربی تیم ملی انگلیس از تساوی تیمش برابر کاستاریکا راضی است و معتقد است این تساوی نشانه پیشرفت در تیم انگلیس است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انگلیس پس از دو شکست برابر ایتالیا و اروگوئه در سومین دیدار خود در این جام برابر کاستاریکا به تساوی بدون گل رسید تا جام بیستم را با یک امتیاز ترک کند.

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس پس از تساوی برابر کاستاریکا گفت: نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. ناراحت هستیم که چرا تیمم بدون کسب پیروزی جام را به پایان نبرد. فکر می کنم تمام تلاشمان را کردیم تا بهترین نتیجه را در جام جهانی داشته باشیم و باید با این نتیجه کنار آمد.

هاجسون ادامه داد: غیر از 10 دقیقه نخست تیم من در بقیه دقایق بازی تیم برتر بود و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد. از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم. اگر کمی بیشتر دقت می کردیم می توانستیم موقعیت هایمان را وارد دروازه کنیم. به نظرم بدشانسی باعث شد تا نتوانیم دروازه حریف را باز کنیم. تیم ما در این ددیار بازی با مظمی را از خود به نمایش گذاشت. از بازی بازیکنانم راضی هستم و فکر می کنم این بازی می تواند نشان دهد که تیمم در آینده بازی بهتری به نمایش می گذارد. نگران اینده کاری خود نیستم و امیدوار هستم که این بازیکنان جوان بتوانند آینده بهتری داشته باشند.

انتهای پیام

کد N357171

وبگردی