آفتاب

فراهم شدن زمینه‌ی بهبود و اصلاح تحول راهبردی در جمعیت هلال‌احمر در سال‌های اخیر

فراهم شدن زمینه‌ی بهبود و اصلاح تحول راهبردی در جمعیت هلال‌احمر در سال‌های اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با بیان اینکه در سال‌های اخیر در زمینه‌ی بهبود، اصلاح و تحول راهبردی در جمعیت هلال‌احمر حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است، گفت:‌ هلال‌احمر اردبیل در نوسازی و تجهیز امکانات امدادی در جایگاه مناسب قرار گرفته و توان زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، «بهرام غیبی» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در چهارمین جلسه‌ی کار گروه تحول اداری جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه هلال‌احمر اردبیل در نوسازی و تجهیز امکانات امدادی در جایگاه مناسبی قرار گرفته و توان زیادی دارد، اظهار کرد: با ساماندهی درست منابع انسانی و تجهیزات و امکانات ما در همه‌ی عرصه‌ها و صحنه‌های حوادث و رویدادهای طبیعی و غیر‌طبیعی آمادگی امدادرسانی به هم‌وطنان را داریم.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر در زمینه‌ی بهبود، اصلاح و تحول راهبردی در جمعیت هلال‌احمر حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است،‌ گفت: نتیجه‌ی این حرکت‌ها پویایی جمعیت هلال‌احمر اردبیل بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با تأکید بر تعیین استراتژی مشخص گفت: بررسی و اصلاح فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت هلال‌احمر بر حسب برنامه بوده و اهداف آن براساس نظام مدیریت تحول راهبردی جمعیت است.

غیبی با بیان اینکه کارگروه تحول راهبردی با رویکرد آینده‌نگری و تلاش در جهت ارتقای ارزش‌های مسئولیت‌پذیری، حفظ کرامت مخاطبان برای توانمند‌سازی، خلاقیت و نوآوری تشکیل می‌شود، اظهار امیدواری کرد با نگاهی به گذشته و هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی منسجم بتوانیم ظرفیت‌ها را شناسایی کرده و برای برطرف کردن نیازهای استان از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد N352524

وبگردی