آفتاب
ابراهیمی دمطرح کرد:

دولت در برابر مطالبات غیر قانونی موضع شفاف بگیرد/ رفع حصر مطالبه غیرقانونی است

دولت در برابر مطالبات غیر قانونی موضع شفاف بگیرد/ رفع حصر مطالبه غیرقانونی است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با بیان اینکه دولت نباید اجازه دهد جماعتی در مراسم های رسمی یک باطل را به صورت مظلوم نمایی حق جلوه دهند، تاکید کرد: این رفتار خود یک فتنه جدید است و دولت باید در برابر این مطالبه فتنه گران به صورت شفاف و صریح موضع گیری کند.

حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه بخشی از رسالت پیامبر اکرم (ص) مطایق با قرآن "فذکر انما انت مذکر"بوده است، اظهارداشت: این آیه بیانگر این است که در کنار ایام الله های خوب ، حوادث بد را هم برای عبرت باید متذکر باشیم.

وی با تاکید براینکه فتنه 88 هرگز از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نمی شود، گفت: همواره بایستی یادآور حادثه 88 بود تا ملت ما درس و بصیرت لازم را نه برای نسل خود بلکه به نسل بعد هم منتقل کنند؛ چراکه غفلت از حواث ممکن است موجب به هدر رفتن همه سرمایه ها و زحمات شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با تاکیدبر اینکه اصحاب فتنه باید تاکنون مجازات می شدند، با اشاره به رافت نظام در برابر فتنه گران، گفت: اصحاب فتنه چند جرم نابخشودنی مرتکب شدند که جزای آنان محاکمه است .

وی افزود: فتنه گران جامعه متحد و منسجم را در آن ایام پاره کردند و کینه هایی را در دل ها به وجود آوردند .این گروه با اغفال کردن جوانان و با کشاندن اعتراضات به خیابانها موجب کشته شدن برخی از جوانان شدند و در کنار این جنایات نیز به مقدسات مردم توهین کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی، گفت: همچنین این جماعت فتنه گر شرینی انتخابات و حماسه حضور مردم در انتخابات را به تلخی کشاندند و خیانت بعدی آنان این بود که دل دشمنان را خوشحال کردند.

وی در واکنش به مطالبه بخشی از اصلاح طلبان از دولت یازدهم در مورد پایان دادن به حصر موسوی و کروبی، گفت: دولت نباید اجازه دهد جماعتی در مراسم های رسمی یک باطل را به صورت مظلوم نمایی حق جلوه دهند؛ چراکه  این رفتار خود یک فتنه جدید است و دولت باید موضع کاملا شفاف و صریح نسبت به این مطالبه غیر قانونی بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم، خاطرنشان کرد: دولت باید پاسخ قاطع و محکمی به این مطالبات غیر قانونی دهد و درصدد محدود کردن این مطالبات باشد نه اینکه به فتنه گران برای بیان خواسته هایشان میدان دهد.

کد N350296

وبگردی