آفتاب

طرح ساماندهی و تمرکز زدایی از تهران در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی می شود

طرح ساماندهی و تمرکز زدایی از تهران در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی می شود

تهران- ایرنا-اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی یکشنبه آینده طرح ساماندهی و تمرکز زدایی از تهران و چگونی انتقال پایتخت سیاسی و اداری را بررسی می کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون شوراهای مجلس همچنین در روز یکشنبه طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه از وزیر کشور برای پاسخ به سوال 11 نماینده در این کمیسیون دعوت کرده اند.



**نشست عمومی کمیسیون اصل نود مجلس در مورد هدفمندی یارانه ها

اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه آینده به شکایات واصله رسیدگی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه آینده نشست عمومی برای بررسی گزارش های چگونگی اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، عدم اجرای صحیح قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و مسائل و مشکلات مسکن مهر برگزار می کنند.



**بررسی طرح واگذاری مدیریتی شبکه های ورزشی صداوسیما در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی

اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در روز دوشنبه به ادامه بررسی بندهای بیست و چهارگانه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی و طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران می پردازند.

اعضای این کمیسیون در این روز همچنین طرح واگذاری مدیریتی شبکه های ورزشی صداوسیما و طرح واگذاری باشگاه های ورزشی از طریق مزایده را بررسی می کنند.



**بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی

اعضای کمیسیون مشترک طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در روز دوشنبه به ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در کارگروه با حضور کارشناسان دستگاه های ذی ربط می پردازند.



**بررسی طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران در کمیسیون مشترک

اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران در روز دوشنبه طرح یک شوری تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران را بررسی می کنند.



**بررسی اقتصاد مقاومتی در کمیسیون آموزش مجلس

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه نشستی با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رییس سازمان مبارزه با مواد مخدر برگزار می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز دوشنبه موضوع اقتصاد مقاومتی را با حضور منتخبین کمیسیون و وزاری آموزش و پرورش، علوم، تعاون، بهداشت و درمان و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه طرح آموزش همگانی قرآن کریم در خانه و طرح تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات طرح های صنعتی و علائم تجاری و لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی زبانان را بررسی می کنند.



**بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از نمایشگاه اتکا و ساتا

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در روز یکشنبه آینده طرح الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان و طرح الحاق یک بند به تبصره جز یک ماده 3 قاون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور را بررسی می کنند.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در روز سه شنبه آینده طرح الحاق یک بند به عنوان بند ه به تبصره جز یک ماده 3 قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور و طرح الحاق بک بند به ماده 2 قانوون تشکیل شورای عالی اشتعال را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه آینده از نمایشگاه اتکا و ساتا بازدید می کنند.



**وزیر کار به کمیسیون بهداشت می رود

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در روز یکشنبه آینده میزان آلایندگی بنزین های تولیدی از واحدهای پتروشیمی، پالایشگاهی و وارداتی را با حضور مسوولان بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز دوشنبه از نمایشگاه ساتا و اتکا وزارت دفاع و پشتیبانی ینروهای مسلح بازدید می کنند.

وزیر تعاون و کار در روز سه شنبه برای پاسخ به سوال دو نماینده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور می یابد.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمان و وضعیت پرداخت مالیات توسط جامعه پزشکی کشور را نیز در روز سه شنبه بررسی می کنند و همچنین قرار است در این روز مسوولان سازمان های بیمه سلامت ایران و تامین اجتماعی جهت بررسی راهکارهای تحت پوشش قرار دادن فرآورده های خونی در این کمیسیون حضور یابد.



**بررسی پیش نویس طرح امر به معروف در کمیسیون فرهنگی مجلس

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در روز یکشنبه آینده پیش نویس طرح امر به معروف و نهی از منکر را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه گزارش معاون برنامه رزیزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در خصوص بودجه طرحهای در دست اقدام کمیسیون را استماع می کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری روز سه شنبه برای پاسخ به سوال یک نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.



**رییس سازمان تامین اجتماعی به کمیسیون حقوقی مجلس گزارش می دهد

اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه آینده طرح اصلاح موادی از قانون سازمان بازرسی کل کشور و لایحه نجوه اجرای محکومیت های مالی اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی می کند.

اعضای این کمیسیون در روز یکشنبه همچنین گزارش نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی را استماع می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه لاحیه الحاق دولت ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی و طرح ممنوعیت به کارگیری سلاح سرد و تشدید مبارزه با جرائم خشونت بار را بررسی می کنند.

سیام**9121 ** 1418
کد N346156

وبگردی