آفتاب

نشست خبری کی‌روش آغاز شد

نشست خبری کی‌روش آغاز شد

نشست سرمربی تیم ملی فوتبال ایران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از برزیل، کارلوس کی‌روش که پس از دیدار با نیجریه نیز یک بار نشست خبری برگزار کرده بود، بار دیگر پیش از سفر تیم ملی به بلوهوریزنته میزبان اصحاب رسانه بود.

وی گفت: اول از همه به خاطر تاخیرم عذرخواهی می‌کنم ولی پشت پرده چند مطلب مهم درباره تیم ملی وجود دارد که باید درباره‌اش صحبت می‌کردم. همچنین منتظر بودم که آخرین آزمایش‌های پزشکی‌مان انجام شود که این کار بعد از ساعت 16:30 انجام شد. خوشبختانه بعد از جلسه پزشکی می‌توانم با خوشحالی بگویم که هیچ مشکلی از لحاظ مصدومیت بازیکنان نداریم. خیلی خوشحال هستم که تمام پزشکان و فیزیوتراپ‌ها گفته‌اند که شرایط خوب و کاملی داریم و این ثابت می‌کند کاری که در دو اردوی قبلی انجام داده‌ایم، کاملا مفید و سودمند بوده است.

وی ادامه داد: همان طور که دیدید در دیدار برابر نیجریه با قدرت زیاد و فشار بالا بازی کردیم و توانستیم با همین کیفیت بازی را به پایان برسانیم. از لحاظ فیزیکی از وضعیت تیم خیلی راضی هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه درباره رسانه‌ها گفت: من وضعیت ایران و رسانه‌هایش را بعد از سه سال و نیم می‌شناسم. به خوبی می‌دانستم که دیر یا زود یک سری شایعات در رسانه‌ها مطرح خواهد شد. الان اینجا هستم که به همه شایعات پاسخ بدهم.

صحبت‌های کی‌روش در این نشست در ادامه تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

کد N345995

وبگردی