آفتاب

قدردانی 152 نماینده مجلس از سربازان گمنام امام زمان(عج)

قدردانی 152 نماینده مجلس از سربازان گمنام امام زمان(عج)

تهران - ایرنا - 152 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای که به امضای 152 نماینده رسیده بود از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کردند.

در این بیانیه که در پایان جلسه علنی امروز توسط ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد، آمده است: از صبح اولین روزی که مدال پرافتخار سرباز گمنام در کلام دلنشین و الهی امام راحل بر سینه کارکنان خدوم وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نقش بست، گویی از تمام خدمات پنهان و آشکاری که تا قبل از تشکیل این وزارتخانه در نهادهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته بود، قدردانی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان(عج) به اعتبار کلام امیر سخن حضرت علی ابن ابیطالب مصداق بارز مجهولون فی الارض و معروفون فی سماء می باشند و در عرصه های گوناگون و صحنه های مختلف از صبح اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی چشم در چشم و سینه به سینه دشمنان داخلی و خارجی در مبارزه شبانه روزی به نبرد مشغول شدند و در این مسیر به شوق وصال فرمانده خویش سر از پا نشناختند. نبردی که در یک سوی آن جهانخواران بی منطق و صاحب فناوری های روز قرار داشته و در سوی دیگر آن گمنامانی که با تکیه بر باورهای عمیق اعتقادی و سرسپردگی به ولایت و رهبری تنها با اعتماد به نفس مثال زدنی مشغول کارزارند.

همچنین در این بیانیه آمده است: خلعت سربازان گمنام افتخار بزرگی است که بر قامت کارکنان وزارت اطلاعات پوشانده شد و در جریان آن در تمامی عرصه ها نه تنها نام و نشانی نجویند بلکه بنا بر ضرورت های موجود حتی در خانه و کاشانه خود نیز گمنام باشند.

سیام (3) ** 2021 ** د . الف**1415
کد N344804

وبگردی