آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

آرژانتین با گلزنی مسی از سد بوسنی و هرزگوین گذشت

آرژانتین با گلزنی مسی از سد بوسنی و هرزگوین گذشت

تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از حریفان ایران در جام جهانی، نخستین دیدار خود در این دوره از مسابقات را با پیروزی برابر بوسنی و هرزگوین پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای گروه F بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی از بامداد امروز دوشنبه با دیدار تیم های ملی فوتبال آرژانتین و بوسنی و هرزگوین آغاز شد که در پایان تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد بوسنی و هرزگوین عبور کند.

در این دیدار ابتدا کلاسیناچ مدافع تیم ملی فوتبال بوسنی در دقیقه 3 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در ادامه با اینکه تیم بوسنی تلاش زیادی کرد تا شاید بتواند گل خورده را جبران کند اما در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم ملی آرژانتین به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم آلخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژانتین دست به دو تعویض زد تا قدرت هجومی تیمش را تقویت کند. این تیم در دقیقه 65 این بار توسط لیونل مسی به گل دوم دست پیدا کرد. در ادامه این دیدار بوسنی بازهم حملاتی را روی دروازه حریف انجام داد اما تنها توانست در دقایق پایانی یکی از گل ها را جبران کند تا نخستین دیدارش را به حریف نامدار خود واگذار کند.

در دیگر دیدار این گروه روز دوشنبه تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه در ورزشگاه بایشادا شهر کوریتیبا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کد N339186

وبگردی