آفتاب

طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون فرهنگی در حال بررسی است

طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون فرهنگی در حال بررسی است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون فرهنگی، گفت: از آنجایی که این بحث مربوط به مسائل فرهنگی است بررسی آن زمان‌بر خواهد بود.

علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی، گفت: دستور اول جلسه رای‌گیری برای هیات رییسه کمیسیون بود که طبق آن آقای سالک، آقاتهرانی، نوباوه، خانم افتخاری و آقای حسینی به ترتیب در سمت‌های ریاست، نایب اول، نایب دوم، دبیر اول و دبیر دوم ابقا شدند.

وی در مورد دستور دوم جلسه عصر امروز، گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است که امروز تلاش کردیم در مورد ماده اول و دوم آن به جمع‌بندی برسیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد جزئیات دو ماده اول طرح امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: بحث امروز بیشتر بر سر تعاریف بود و از آنجا که بحث هنوز باز است تا کارشناسان دیگر در این مورد نظر بدهند نمی‌توانیم جزئیات بیشتری از آن را ارائه کنم.

نماینده مردم گرگان در مجلس همچنین در مورد زمان احتمالی پایان بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون، گفت:‌ از آنجایی که مسائل فرهنگی ظرافت‌های خاص خودش را دارد بعید است که این طرح به زودی نهایی شود.

انتهای پیام

کد N338648

وبگردی