آفتاب
گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از برزیل

خبرنگار روزنامه nation نیجریه: ایران تیم خطرناکی است/ کی‌روش بزرگ‌ترین مشکل ماست

خبرنگار روزنامه nation نیجریه: ایران تیم خطرناکی است/ کی‌روش بزرگ‌ترین مشکل ماست

خبرنگار روزنامه نیجریه می‌گوید آن چیزی که امروز در تمرین تیم ملی از بازیکنان ایران دید؛ هر چند کم بوده است اما به او ثابت کرده که ایران تیم خطرناکی است.

اوجی کرو در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به برزیل، در پاسخ به این سوال که از تمرین امروز ایران چه چیزی دستگیرش شده است، گفت: مدت زیادی تمرین ایران را ندیدم اما به من ثابت شد آن چیزی که درباره ایران می‌گویند حقیقت دارد و حتی فراتر از آن است. ایران تیم خطرناکی است. مهم‌ترین مساله این است که ایران قرار است روز دوشنبه چگونه و با چه ترکیبی بازی کند. فکر می‌کنم روز سختی برای ما باشد.

او افزود: کلید بازی 15 دقیقه اول است. مطمئنم اگر در آن گلی نزنیم کارمان دشوار می‌شود. 15 دقیقه ابتدایی حیاتی است. تیم ملی ایران مربی شناخته شده‌ای دارد. کی‌روش به خوبی فضای جام جهانی را می‌شناسد و این برای ما با یک مربی بومی خطرناک است.

خبرنگار روزنامه NATION در پاسخ به این سوال جوانی نیجریه را خوب می‌داند یا بد، گفت: میانگین سنی تیم ما پایین است اما بازیکنان باتجربه‌ای هم داریم که در تیم های بزرگ بازی می‌کنند. به همین خاطر است که می‌گویم باید در 15 دقیقه اول به گل برسیم. زدن گل در این دقایق پیروزی نیجریه را تضمین می‌کند؛ چرا که با اتکا به چند بازیکن باتجربه می‌توانیم پیروزی را حفظ کنیم. اگر غیر از این باشد باید تنها دعا کنیم که از اشتباهات ایران در ادامه بازی استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که کشی گفته کی‌روش اسلحه تیم ایران است، شما چقدر با او هم عقیده هستید، ابتدا پرسید، این مصاحبه چه زمانی و کجا انجام شده است و در ادامه وقتی متوجه شد این مصاحبه در رسانه‌های ایرانی ترجمه شده است، گفت: برایم جالب است که شما خیلی زیاد پی گیر اخبار تیم نیجریه هستید. من هم با کشی موافقم. او مربی فوق‌العاده‌ای است. کارنامه‌اش مشخص است و می‌تواند بزرگترین مشکل ما در رورز دوشنبه باشد.

انتهای پیام

کد N336515

وبگردی