آفتاب

سیلوا: تنها با مسلسل می‌توان مسی را متوقف کرد

سیلوا: تنها با مسلسل می‌توان مسی را متوقف کرد

کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل اعتراف کرد که متوقف کردن لیونل مسی در جام‌جهانی تنها با مسلسل ممکن است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2014 با تیم قدرتمندی چون آرژانتین همگروه است؛ تیمی که در آن بازیکن بزرگی چون لیونل مسی بازی می‌کند که چهار توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورده است. بدون شک متوقف کردن لیونل مسی اصلا آسان نیست و مدافعان تیم ملی فوتبال ایران کار بسیار سختی برابر این مهاجم ریز نقش دارند.

تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل می‌گوید مهار لیونل مسی در زمین غیرممکن است. سیلوا که لقب "صخره" را یدک می‌کشد، گفت: تنها با مسلسل می‌توان مسی را متوقف کرد. او تنها بازیکنی است که حتی زمانی که توپ هم در اختیار هم‌تیمی‌های شما باشد، باید مراقب او بود. وقتی توپ با شماست مسی این توانایی را دارد که به یکباره آن را از شما بگیرد و روی دروازه‌تان خطر ایجاد کند. هر چند مسی در فصل جاری با آسیب‌های زیادی مواجه شد اما همچنان برای هر تیمی در جام‌جهانی خطرناک است.

بسیار از رسانه‌ها از رویارویی آرژانتین با برزیل در فینال جام‌جهانی سخن می‌گویند. سیلوا دراین‌باره گفت: دوست دارم در فینال با آرژانتین بازی کنیم البته این احتمال وجود دارد که تیم‌های دیگر هم به فینال صعود کنند. دیدار با آرژانتین یک بازی کلاسیک و زیبا خواهد شد. رویارویی با آلمان هم در فینال زیباست و همه را به یاد فینال 2002 خواهد انداخت. اسپانیا هم از دیگر تیم‌هایی است که شانس زیادی برای صعود به فینال دارد. آنها می‌خواهند انتقام شکست سنگین سال گذشته در فینال جام کنفدراسیون‌ها را بگیرند. راموس به من گفت که تیم آنها تغییر زیادی کرده است.

انتهای پیام

کد N323977

وبگردی