آفتاب

کرانچار: فصل گذشته جباری و افشین سپاهان را مختل کردند!/تیم ملی ایران چیزی از نیجریه و بوسنی کم ندارد

کرانچار: فصل گذشته جباری و افشین سپاهان را مختل کردند!/تیم ملی ایران چیزی از نیجریه و بوسنی کم ندارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان امروز (شنبه) در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز (شنبه) در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او که نخستین روز کاری اش در فصل جدید را پشت سر گذاشته بود، در ابتدای صحبت هایش گفت: «خوشحالم  که برای یک فصل دیگر در سپاهان هستم. ما برای سال جدید دنبال این هستیم که ناکامی های لیگ سیزدهم را جبران کنیم و قهرمان شویم.»

کرانچار در بخش دیگری از صحبت هایش به خرید های ناموفق سپاهان در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: «خرید آرش افشین و مجتبی جباری یک اشتباه بود. این دو بازیکن نه تنها به ما کمکی نکردند، بلکه باعث مختل شدن تیم شدند. زمانی که افشین و جباری به سپاهان آمدند، من در کشورم حضور داشتم و نقشی در جذب آنها نداشتم. دیدید که در نهایت چه نتیجه ای برای سپاهان داشتند. به همین خاطر امسال خودم به اصفهان آمدم تا شخصا مسائل مربوط به نقل و انتقالات را زیر نظر بگیرم.»

او در مورد حضورش در اردوی تیم ملی ایران در اتریش گفت: «می خواستم ببینم تیم ملی ایران در چه وضعیتی به سر می برد و از طرفی با بازیکنان سپاهان صحبت کنم. برای من مهم است که ملی پوشان سپاهان در جام جهانی چه عملکردی خواهند داشت. تیم ملی ایران در اتریش بازی های تدارکاتی خوبی را برگزار کرد و باعث شد که من به این تیم امید زیادی داشته باشم. بر خلاف نظر بعضی از کارشناسان به هیچ عنوان اعتقاد ندارم که ایران از نیجریه و بوسنی ضعیف تر است.»

252 43

 

کد N322503

وبگردی