آفتاب
آخرین اخبار از تیم ملی در برزیل؛

تندیس چهارمین حضور در جام جهانی تحویل کی‌روش شد/ فیلمبرداری فیفا از ملی‌پوشان

تندیس چهارمین حضور در جام جهانی تحویل کی‌روش شد/ فیلمبرداری فیفا از ملی‌پوشان

تندیس چهارمین حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی را تحویل سرمربی و نماینده فدراسیون فوتبال ایران شد.

تندیس چهارمین حضور تیم ملی در جام جهانی از سوی نمایندگان فیفا به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و نماینده فدراسیون فوتبال ایران تقدیم شد.

به گزارش ایلنا، در زمان برگزاری کلاس آموزشی نمایندگان فیفا به بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی و پیش از آغاز کلاس توجیهی داوری، نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - تندیس چهارمین حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی را تحویل سرمربی و هوشنگ مقدس نماینده فدراسیون فوتبال ایران کردند.

برپایه این گزارش، تاکنون سه تندیس حضور در جام های جهانی 1976 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال قرار داشته و امروز نمایندگان فیفا تندیس حضور در جام جهانی 2014 برزیل را به تیم ملی ایران تحویل دادند.

تهیه فیلم و عکس با مدل‌های مختلف برای جام جهانی از بازیکنان ایران
فدراسیون جهانی فوتبال برای صدور کارت‌های بازی بازیکنان تیم‌های مختلف و همچنین نمایش بازی‌ها برنامه‌های متعددی دارد.

برای صدور کارت و بنابر اعلام فیفا، مقرر است تا طی طرحی جالب هر فردی برگه‌ای را که در آن شماره کارت، نام و نام خانوادگی و سمت اش درج شده، روی سینه خود نگاه دارد تا در زمان صدور کارت و به جهت افزایش دقت بیشتر در صدور کارت‌ها از این عکس‌ها استفاده شود.

بر همین اساس گروه‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری در محل هتل تیم ملی حضور یافته و ضمن عکاسی در حالت‌های مختلف از بازیکنان تیم ملی، کادر فنی و سرپرستی تیم ملی، در حالت‌های مختلف و یکسان از همه بازیکنان تیم ملی فیلمبرداری کردند تا پیش از شروع مسابقات، تیم‌ها در جام جهانی از طریق گیرنده‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و اینترنتی به نمایش گذاشته شود.

بر پایه این گزارش، از میان کادر فنی تیم‌های مختلف تنها از سرمربی هر تیم فیلمبرداری می‌‌شود.

کد N319050

وبگردی