آفتاب

احمدی نژاد:کسی حق ندارد کوچکترین خللی در پیوند امام و امت ایجاد کند

احمدی نژاد:کسی حق ندارد کوچکترین خللی در پیوند امام و امت ایجاد کند

مشهد-ایرنا- محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ کس حق ندارد و نمی تواند کوچکترین خللی در پیوند بین مردم و امام امت (ره) ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری سابق سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد حجت ابن الحسن (ع) مشهد افزود: دشمنان تلاشهای بسیاری در این ارتباط انجام می دهند و برای نیل به اهداف خود به یک سری امور واهی و بدون ریشه دل بسته اند ولی آنها انقلاب اسلامی و ملت ایران را به خوبی نشناخته اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران تا آخر بر سر دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و امام راحل ایستاده است و با همه قدرت از آنها صیانت می کنند.

احمدی نژاد گفت: راه غلبه بر دشمنان اعتماد به ملت و ایستادگی بر دفاع از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی است؛ همان راهی که امام خمینی (ره) به خوبی به ما نشان داد و ملت ایران هم تا آخر بر این پیمان خود با نظام و امام راحل (ره) استوار می ایستد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تهدیدات ناجوانمردانه بدخواهان و دشمنان، ملت عدالت طلب ایران، هوشمند و متحدتر در صحنه دفاع از آرمانهای انقلاب ایستاده و از نظام و دستاوردهای آن با همه وجود پاسداری می کند.

احمدی نژاد افزود: علیرغم فراز و نشیب ها و حوادث و شرایط تحمیلی و یا طبیعی، انقلاب اسلامی در راستای اهداف خود در حال حرکت است و این حوادث و فراز و نشیب ها نمی تواند خللی در نظام ما ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که با رهبری امام خمینی (ره) و حضور گسترده مردم در صحنه به پیروزی رسید تحولی بزرگ در روح و روان و آرمانهای ملتها ایجاد کرد و هر روز بر گستره آن افزوده می شود.

رییس جمهوری سابق، عشق به انسانها و تعالی آفرینی را از ویژگیهای ملت ایران و عامل گسترش انقلاب اسلامی دانست و گفت: رمز پیروزی امام راحل اعتماد به ملت ایران به عنوان تجلی قدرت خدا بود و این مساله موفقیت ایشان را در عرصه های مختلف به دنبال داشت.

احمدی نژاد گفت: امام راحل بزرگترین تحول را بعد از بعثت خاتم الانبیاء (ص) ایجاد کرد. او کسی بود که از عمق جان و فطرت انسانها آمد و پرچم هدایت نوع بشر را بر افراشت.

وی افزود: ایمان و اراده قوی، توکل راسخ، اندیشه بلند، فهم عمیق، هوش وافر و ایستادگی مثال زدنی در برابر زورگویان عالم، حمایت از همه ملتها و نگاه به آرمانهای بلند جهانی از خصوصیات بزرگ امام بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصل هر اندیشه متعالی توحید و جلوه توحید ،اخلاص است و هر چه اخلاص بالاتر و ایمان و توحید بالاتر باشد کار برای خدا عزت آفرین تر خواهد بود و امام خمینی (ره) شخصیتی بود که هیچکس نتوانست در اخلاص او تردیدی وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت بنیانگذار فقید انقلاب اخلاص بود و کمتر مواردی از بیانات ایشان می توان یافت که توجه به این مساله وجود نداشته باشد.

احمدی نژاد گفت: ملت ایران از ملتهای پیشرو در طول تاریخ است، ملتی پیشرو که تحت تعلیمات صالحان و انبیای الهی همواره ملتی موحد، حق طلب، عدالت و آزادی خواه، کمال جو و تمدن و اندیشه ساز جهانی بوده و سهمش ما در ماندگاری ارزشهای الهی در جهان، یگانه است.

وی از ملت ایران به عنوان ملتی هوشمند، صبور، وفادار، عاشق ارزشهای الهی و دلداده امام خمینی (ره) یاد کرد که همواره برای استقرار حکومت عدالت جهانی پیشگام بوده و انقلاب عظیم اسلامی محصول پیوند و اتحاد امام راحل و امت است.

7490/659 / 1551
کد N317876

وبگردی