آفتاب

اولین گل ملی ایران در سال 1393!

اولین گل ملی ایران در سال 1393!

تیم ملی ایران سرانجام در سومین بازی دوستانه اش در سال 1393 به گل رسید.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی کشورمان در دو بازی دوستانه گذشته اش در برابر بلاروس و مونته نگرو موفق به گلزنی نشده بود اما در بازی سوم خود برابر آنگولا سرانجام ملی پوشان ایران به گل رسیدند. در دقیقه 56 بازی ایران و آنگولا بود که سرانجام ایران درحالی که یک گل از حریفش عقب بود توانست توسط کریم انصاری فرد به گل برسد. پاس بلند حقیقی ، به حاج صفی رسید و حاج صفی با پاسی تودر کریم را با گلر تک به تک کرد تا تیم ملی در سومین بازی دوستانه اش هم بازنده نباشد. کارلوس کروش در سومین بازی دوستانه تیمش در اردوی اتریش ، تقریبا همه بازیکنانی که به اردو برده بود را به میدان فرستاد و از لیست 28 نفره او شاید تنها بازیکنی که نتوانست فرصت بازی را پیدا کند ، سوشا مکانی بود که البته اوهم از دقیقه 65 به جای دانیل داوری به زمین رفت . آنگولا در بازی با ایران نشان داد جدی تر از دو حریف قبلی تیم ملی برابر ایران به میدان آمده است.

کارلوس کروش برای بازی های جام جهانی ، تاکتیکی دفاعی را در نظر دارد که کمترین موقعیت در اختیار حریفان قرار بگیرد و بچه های ایران چشم به ضد حمله ها ببندند.

نکته مهم اردوهای جدید تیم ملی باز نشدن پای رضا قوچان نژاد به گل است. بازیکنی که در سال 1392 هر بار به زمین رفت برای تیم ملی گل زد.

4141 

 

کد N309210

وبگردی